خبرهای داغ:
راه اندازي اين گونه دامداري ها مي تواند به اشتغال زايي جوانان در همين شهر نيز كمك فراواني بكند .
کد خبر: ۸۷۱۹۶۰۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

رهبر معظم انقلاب بارها بر اجرای اقتصاد مقاومتی در مقابل نفوذ اقتصادی تأکید داشته و همواره اظهار داشته‌اند ملت ایران بایستی در هر شرایطی با تکیه‌بر توانایی‌های خود اقتصاد کشور را حتی در شرایط تحریم اداره کند.

 

سعید رحیم پور دامدار شهر نودشه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه اظهار داشت: شغل دامداری از شغل های اصلی این منطقه است که گاها برخی از خانواده ها تامین رزق و روزی آنها تنها از این راه بدست می آید.

 

وی افزود: دامداری به عنوان شغل اصلی ما محسوب می شود که از قدیم الایام به پرورش دام در این منطقه مشغول بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه من دارای مدرک دیپلم تجربی هستم گفت: به سبب آنکه این شغل به عنوان شغل اصلی خانواده ما در تامین روزی حلال است به ادامه دادن آن در کنار خانواده خود همت گماشتم.

 

رحیم پور با بیان اینکه با دریافت تسهیلات بسیج سازندگی در این راستا توانستیم این شغل را توسعه دهیم گفت: با سعی و تلاش تعداد دام های خود را افزایش دادیم و اکنون با فروش شیر آن می‌توانم امورات روزمره خود و خانواده ام را سپری کنیم و از این بابت از خداوند منان سپاس گذاریم.

 

وی با بیان اینکه پدرم نیز در این کار ما را همراهی می کند گفت: پس از جمع آوری مواد لبنی این دام ها ، آن را به انواع مختلف در بازار جهت فروش که از بازار فروش خوبی نیز برخوردار هستند،عرضه خواهیم کرد.

 

وی در پایان گفت: راه اندازی این گونه دامداری ها می تواند به اشتغال زایی جوانان در همین شهر نیز کمک فراوانی بکند .

ارسال نظرات