امام جمعه کرج گفت: ما با شرکت در نماز های جمعه که حج فقرا است محکم و طوفنده ندای برائتمان ("مرگ بر آمریکا") بلند است و هرگز دست از سر رژیم غاصب کودک کش بر نمیداریم، و هرگز سگ تعلیم دیده استکبار، آل سعود پلید را فراموش نمی کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۱۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴
هرگز سگ تعلیم دیده استکبار آل سعود پلید را فراموش نمیکنیم/ مسئولین در مراسم تکریم از شهدای مدافع حرم شرکت نمی کنند

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در نماز جمعه این هفته کرج با تسلیت ایام شهادت حضرت امام صادق (ع) اظهار داشت : امام صادق(ع) به جز کار فرهنگی  کار سیاسی نیز انجام میدادند و ایشان تحرک سیاسی داشتند و در برخی موارد نبض کار  و ابتکار عمل  در دست ایشان بود.
 امام جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر عنوان داشت: نامیدن این روز به عنوان روز دختر به دلیل اهمیتی است که به بانوان و دختران در جامعه اسلامی داده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه اثر گذار بودن این قشرعظیم بر جامعه باعث شده است تا متمع دشمنان قرار گیرند گفت: دشمن با روش ها و برنامه های متعدد برای از پای در آوردن این قشر اقدام میکنند .

وی تصریح کرد: دختر امروز زن فردای جهان اسلام است و شخصیت بزرگی است و کارهای  بسیاری از دست او ساخته است پس نباید در این روز و روزها فقط به ظواهر، هدیه دادن، هدیه گرفتن و جشن گرفتن خوشحال بود،  گاهی در مقام تکریم و ارج نهادن  ارزش ها فراموش میشود و زیبایی کار از بین میرود و مسیر به انحراف می رود.

آیت الله حسینی همدانی در مقام تکریم از دختران و یادآوری ویژگی های خاص زن جامعه اسلامی بیان کرد: مادران فردای فرزندان ما باید بدانند دشمن چه نقشه های شومی برای آنها کشیده است، و پول های بسیاری خرج میشود و از امکانات مادی و معنوی و ظرائف جنسی زنان استفاده میکنند تا هویت بانوی مسلمان را از او بگیرند و شخصیت او را از بین ببرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترسیم نقش زن در اسلام توسط دختران در جامعه، تاکید کرد:  تربیت انسانی زن بهترین خدمت به جوامع انسانی و اسلامی است و این حرکت باید راه بیفتد و البته این راه افتاده است اما باید تشدید شود، باید فراگیر شود و باید پیش برود و شما در این حرکت بدون تردید پیروز خواهید شد و این  یک کار اساسی است.

وی با بیان اینکه غرب نزدیک به 200 سال است فرهنگ مبتذل خود را برای از بین بردن خانواده و بافت اجتماعی منسجمی که در جوامع اسلامی وجود دارد ترویج می کند عنوان کرد: بر خلاف غرب که روابط آزاد، ازدواج سفید و هرزگی را ترویج میکند و زن را به عنوان کالایی برای بهره برداری های خود خرید و فروش میکنند، در همین فضا نگاه اسلام به زن اینگونه است که او را ریحانه میداند و او را قهرمان نمیبیندو او را مسئول کار های سنگین نمیداند و با او نباید اینگونه برخورد کرد.

امام جمعه کرج ادامه داد: در حال حاضرزن را به گونه ای تربیت میکنند که زن بودن، مادر بودن و همسر داری او و اداره کردن محیط خانه را برای او کاری خفت بار باشد، اگر ان ها توطئه بر علیه بانوان و خانواده و اجتماع نباشد پس چیست؟ و آنها به جایی رسیده اند که هم جنس بازی را به عنوان یک ارزش انسانی مطرح می کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به افرادی  که به هیچ اصلی پایبند نیستند و دست به ظلم و ستم و آلودگی دراز میکنند افزود: این ها افرادی هستند که از خانواده ای به وجود نیامده اند و مسئول بی حیایی و گناه برخی از افراد جامعه هستند و این را خوب بدانید صحنه گردان همه خباثت ها که بر علیه اسلام و ایران اسلامی میشود استکبار جهانی و صهیونیست بین المللی است و ما دشنی آنها را با خودمان هرگز  فراموش نمیکنیم و لحظه ای از  تنفر ما به ان ها کم نخواهد شد.

وی یکی از مهمترین نقش هایی که بانوان در جامعه دارند نقش آرامش بخشی در جامعه عنوان کرد و گفت: اگرزن ها نبودند ارزش هایی که  در حال حاضردر جامعه ما وجود دارد به وجود نمی آمد، دفاع مقدس  به واسطه حرکت های آرامش بخشی بود که این ها پشت صحنه داشتند و هرگز این افتخارات برای ما حاصل نمی شد.

امام جمعه کرج ادامه داد: خود بانوان باید به خودشان برسند و مواظب کیان خود باشند لذا قرآن کریم تبرج را نهی می کند و خانم ها برای اینکه نشان دهند قابلیت هایی  دارند که میتواند این زینت های خود که وقار، عفات، داشتن حریم در مقابل نامحرم، فعالیت های اجتماعی سالم وحضور سالم در عرصه های اجتماعی بدون آسیب زدن به  اخلاق جامعه اینگونه عمل کنند و این کاری است که باید انجام گیرد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالگرد صدور فرمان مشروطیتگفت: 14مرداد یک حرکت عبرت آموز به نام مشروطه بود و اینکه در آن نهضت نیروهای انقلابی و حزب اللهی  را خانه نشین کردند و روحانیت را تنها گذاشتند و تنیجه آن شکست شد،اما دشمنان امروز اسلام از آن روز بیشتر هستند و پیچیده تر عمل میکنند و تلاش میکنند نیروهای  انقلابی را با انواع حیله ها از میدان بیرون کنند و دستان مرموز دشمنان و ایادی داخلی آن ها در این مسیر طوری عمل میکنند و نشان میدهند که مردم خسته شده اند.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: رفتار و گفتار برخی از افراد که حرف هایی میزنند و روش هایی را به کار میگیرند که بگویند مردم خسته شده اند و با امور کاری ندارند و سعی می کنند اینگونه القا کنند که مسجد ها خلوت شده است و نماز جمعه ها دیگر کسی شرکت نمی کند و اجتماعات اسلامی کمرنگ شده است.

وی ادامه داد: این را مکرر عرض کردیم وقتی ترفند دشمن آشکار است باید بر ضد او حرکت کرد لذا پرشور تر و با اهتمام تر در مساجد حاضر شوید در نماز های جمعه و اجتماعات اسلامی  حاضر شوید.

خطیب جمعه کرج اظهارکرد: در همین نماز جمعه کرج چون انقلابی است و انقلابی عمل می کند و مردم آن انقلابی حاضر می شوند مانور هایی می دهند و نغمه هایی شنیده می شود و بعضا بعضی از افراد چون نمی دانند در صحنه ای  که دشمن و عوامل داخلی برای آنها ترسیم می کند و همان حرف ها را تکرار می کنند، مواظب باشید یکی از راه های دشمن آن است که حرف دشمن را در دهان کسی بگذارند که او مورد اعتماد است و او در مقام بیان چیزی بگوید و دیگران هم تکرار کنند.
 آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: این جمعیت و حضور، استحکام  شما خار چشم عده  زیادی از دشمنان انقلاب است، این را شاید بخواهند تضعیف کنند کما اینکه بعضا چیز هایی شنیده می شود، عده ای سرمایه گذاری کرده اند و امروز لازم است حزب الله به عنوان یک وظیفه نه تنها در اجتماع نماز جمعه بلکه در اجتماعات انقلابی حضور جدی داشته باشد و هر جایی که بروز انقلابی است باید در آن جا حاضر باشد و به عنوان یک وظیفه در اجتماعات حاضر شوید و تنور را داغ نگه دارید.

 امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از وضعیت عملکرد عده ای از مسئولین اعم از سیاسیی، اجتماعی و فرهنگی گفت: برای برگزاری یک برنامه سطحی و بعضا بی ارزش به چه گونه ای عمل می کنند اما در مراسمی که برای بزرگداشت و تکریم شهید مدافع حرم گرفته می شود، شهیدی که از همه چیز خود گذشته است و از مرز های ایمان و شرف  و عقاید دفاع کرده است و امنیت ایجاد کرده است تا شما پشت میز خود راحت بنشینید این ها حاضر نیستند ده دقیقه در مجلس یادبود او شرکت کنند به غیر از تعدادی  که همیشه حاضر هستند بقیه خود را قایم کرده و حضور ندارند، بیایید بهره ببرید، این آقایان اگر در این مجالس شرکت کنند کارشان برکت پیدا می کند و خودشان نورانی می شوند.

وی ادامه داد: اگر یک یا دو جلسه به عذری و گرفتاری نتوانند بیایند آن هم مقبول است و لازم نیست حتما درهمه جلسات شرکت کنند اما روش این افراد دقیقا مشهود است از باب تعظیم شعائر الهی که نشان دهنده تقوای قلبی است باید در این مراسمات شرکت کرد، این مسئول چگونه می تواند دغدغه کار برای مردم را داشته باشد اگر به فکر پر کردن جیب خود نباشد تلاش میکند که حزب و فکر حزبی و سیاسی اش جلو باشد و از رده خارج نشود، این همه حرام خوری های کلان، قاچاق های بزرگ، مدیران فاسد در بعضی از جاها که دست درازی بر اموال عمومی میکنند و استفاده نامشروع از بیت المال دارند و این روزها دائما صدای آنها د می آید چگونه پیدا می شود ؟ وقتی از معارف دینی فاصله داشتی نتیجه اش همین است، وقتی با قرآن و نهج البلاغه و احکام الهی بیگانه بودی  همین می شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با برشمردن مفاسدی که مدیران و مسئولین در جامعه اسلامی انجام می دهند عنوان کرد: ظاهرا آقایان اهتمامی به رسیدگی جدی به مفاسد اقتصادی ندارند و توصیه میکنیم بی تدبیری نکنید و امید جامعه را به سمت ناامیدی و بی اعتمادی سوق ندهید و برخورد قاطع  و محکم دولت و مسئولین ذی ربط  با مفاسد مالی و اقتصادی مطالبه جدی  مردم است.

امام جمعه کرج در خصوص آغاز هفته حج و برائت از دشمنان بیان داشت: معاندان و دشمنان اسلام به خاطر ترس از امریکا و اسرائیل (سد عن سبیل الله ) کردند و برای اینکه برائت از دشمنان در "حج" نداشته باشیم و برای اینکه مرگ بر آمریکا گفته نشود حج را تعطیل کرده اند، اما ما با شرکت در نماز های جمعه که حج فقرا است محکم و طوفنده ندای برائتمان بلند است که "مرگ بر آمریکا" و هرگز دست از سر رژیم غاصب کودک کش بر نمیداریم، و هرگز سگ تعلیم دیده استکبار آل سعود پلید را فراموش نمی کنیم.

آیت الله حسینی همدانی در پایان با تشکر از دادستان نظرآباد برای جمع آوری قهوه خانه هایی که مرکز مفاسدی در این منطقه بود گفت: دادستان نظرآباد قاطعانه با این موضوع برخورد کرده اند و باید از ایشان قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها