همزمان با مراسم یادبود شهید مدافع حرم “مهدی عسگری”
اکران «هنگامه» اولین فیلم سینمایی با موضوع مدافعین حرم همراه با مراسم یاد بود شهید مدافع حرم “مهدی عسگری” برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ مراسم یادبود شهید مدافع حرم "مهدی عسگری” جمعه 15 مرداد ماه ساعت 18 با حضور خانواده های محترم شهدای مدافع حرم همراه با اکران فیلم  سینمایی هنگامه (فیلم تحسین شده با موضوع مدافعان حرم) برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت حضور در مراسم روز جمعه 15 مرداد ماه ساعت 18 به آدرس بنیاد، خیابان 22 بهمن جنوبی، مسجد جامع امام حسین (ع) مراجعه نمایند.

 در این مراسم فیلم سینمایی هنگامه فیلم منتخب و برگزیده جشنواره عمار با موضوع مدافعان حرم برای حاضرین اکران خواهد شد.

 هنگامه اولین فیلم داستانی است که با موضوع مدافعان حرم و به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد باروت نژاد تولید شده است.
اکران «هنگامه» اولین فیلم سینمایی با موضوع مدافعین حرم درکرج
امین ایمانی و سوگل طهماسبی از بازیگران این فیلم داستانی هستند.

هنگامه از جمله فیلم هایی است که در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار تقدیر شده است و فانوس جشنواره را در بخش داستانی و در بخش نقش اول بازیگر زن کسب کرده است.  

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد.

گفتنی است، "مهدی عسگری” از شهدای مدافع حرم استان البرز است که در نبرد با تکفیری‌ها در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید لذا مراسم یادبودی برای این بزرگوار در کرج برگزار می شود.



انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها