امام جمعه بافق گفت:مشکلی که امروز جامعه ما را تهدید می کند مسله قاچاق و حقوق و درآمدهای کلانی که بعضی از مدیران در طول این چندین سال خورده اند می باشد.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۳۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، خطیب جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته حج گفت: متاسفانه امسال هیچ زائری از ایران به خانه خدا مشرف نمی شود چرا که عربستان با توافق نامه پشت پرده ای که با رژیم صیهونیستی بسته بود اگرتا دیروز مهره آمریکا بود امروز در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی جنایات آل سعود در یمن را نقشه ای برای از بین بردن نسل تشیع دانست و بیان داشت : عربستان به خاطر اینکه حجاج ایرانی حج ابراهیمی را با برائت از مشرکین به جا می آورند نگذاشته است مردم شریف ایران به مکه بروند.

وی به دریافت حقوق های کلان در بافق اشاره کرد و گفت: مشکلی که امروز جامعه ما را تهدید می کند مسئله قاچاق و درآمدهای کلانی است که بعضی از مدیران در طول این چندین سال گرفته اند.

امام جمعه بافق تاکید کرد:همه مسئولین ما از جمله قوه مقننه ، قوه قضاییه و قوه مجریه با این معضلات با قاطعیت برخورد کند و حتی با اعدام آنها دیگر کسی جرأت نمی کند سرمایه مردم را تاراج کند.

حجت الاسلام سلیمانی از قاچاق کالا در گمرک ها و شهرهای مختلف کشور گفت و اظهار داشت:واردات کالا یعنی رفتن سرمایه کشور به جیب دیگران و اگر این اجناس وارد بازار شود تولید داخلی یر زمین می خورد و مسئولین مربوطه باید تلاش کنند و اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری را اجرا کنند.

ارسال نظرات