خطیب جمعه ندوشن؛امروز ایران اسلامی امنیت و اقتدار خود را مرهون خون پاک شهدایی است که ارزشمندترین داشته خود یعنی زندگی و هستی خود را به میدان نبرد حق علیه باطل بردند و در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب لحظه‌ای درنگ نکردند.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۵۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ندوشن، حجت‌الاسلام محمد جوادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ندوشن که با حضور پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی امنیت و اقتدار خود را مرهون خون پاک شهدایی است که ارزشمندترین داشته خود یعنی زندگی و هستی خود را به میدان نبرد حق علیه باطل بردند و در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب لحظه‌ای درنگ نکردند.

وی عنوان کرد: جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار زیاد بوده و در سایه همین ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها است که امروز ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد.

امام جمعه ندوشن تصریح کرد: اگر ایران اسلامی امروز در بین کشورهای همسایه‌ای که همه آنها در جنگ و ترور و وحشت روزگار می‌گذرانند، در امنیت و آسایش به سر می‌برند به خاطر حرمت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: دشمن از زمان پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ تلاشی برای ضربه وارد کردن به نظام اسلامی دریغ نکرده اما به برکت خون پاک شده و به حرمت خون‌های ریخته شده در راه سرافرازی ایران اسلامی و اعتلای اسلام عزیز، هیچ‌یک از این توطئه‌ها به ثمر ننشسته و ایران اسلامی همچنان راه خود را می‌پیماید.

جوادی، شهدای گمنام را فرزندان همه مردم میهن اسلامی ایران دانست و افزود: پیکر پاک این شهدا پس از سال‌ها در گمنامی و بی‌نشانی به خاک سپرده می‌شود و مردم مناطق مختلف کشور از جمله مردم استان یزد و شهر ندوشن در استقبال از این شهدا و برگزاری مراسم‌های مختلف برای آنها سنگ‌تمام گذاشته‌اند.

در نماز جمعه امروز ندوشن فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و جمعی از مسئولان استانی حضور یافتند.

ارسال نظرات