خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت "شهید عرب‌لو" با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۵۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، هم‌زمان با فرا رسیدن سال روز شهادت امام صادق(ع) مراسم بزرگداشت شهید عرب‌لو شامگاه جمعه با حضور غلامحسین الهام سخنگوی دولت سابق در مسجد شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد.

خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم در این مراسم که به همت پایگاه شهید مصطفی خمینی(ره) حوزه مقاومت شهید ورزنده برگزار شد، حضور داشتند.

غلامحسین الهام سخنران این مراسم بود و کربلایی محمد جواد احمدی نیز به مدیحه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداخت.

الهام سخنگوی دولت سابق در این مراسم با بیان اینکه نسل جدید این موضوع را بدانند که در 8 سال دفاع مقدس دعوا سر شهادت و حضور در خط مقدم بود اظهار داشت: هیچ کس این رزمندگان را فریب نداده بود بلکه با ایمان قلبی و فهم و درکی که داشتند در دفاع از اهل بیت(ع) جان می‌دادند و سهمی از سفره انقلاب نمی‌خواستند.

الهام با بیان اینکه در جنگ 8 ساله همه دنیا حامی صدام بود اما جوانان به نام خدا و برای خدا به جبهه رفتند گفت: امروز برخی مدعی می‌شوند که حکومت دینی خوب نیست چون سبب تضعیف دین مردم می‌شود که باید خطاب به آن‌ها گفت اگر حکومت دینی خوب نیست شما چگونه سال‌ها به نام دین بر مردم حکومت کردید.

 بسیجی شهید رحمت الله عربلو، در 25 آبان ماه سال 1361 هنگامی که 18 سال داشت، در عملیات محرم -منطقه دهلران- به فیض شهادت رسید و نام پرافتخارش در زمره شهدای مفقودالاثر ثبت گردید.

این شهید عزیز، سال گذشته در منطقه شرهانی تفحص شد و به 33 سال چشم انتظاری خانواده اش پایان داد و در چنین ایامی، تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) خاکسپاری گردید.




ارسال نظرات