مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام ۴۷۰ نفر مبلغ شامل روحانیان بومی، اعزامی و مستقر در روستاها به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) به مساجد سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۷۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شکری در گفتگو با خبرنگاران پیرامون برنامه های تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت سوگواری شهادت امام صادق(ع)، ضمن بیان اینکه این ۴۷۰مبلغ به مساجد، هیئات مذهبی و محافل دینی شهری و روستایی اعزام شده اند، ابراز داشت: با قرار گرفتن در روز شهادت رئیس مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق(ع) اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان مبلغان خود را برای تبلیغ، بیان سیره امام صادق(ع) و همچنین سجایای اخلاقی ایشان به اقصی نقاط استان اعزام کرده است.

وی افزود: این مبلغان در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به مناطق مختلف شهری و روستایی برای اشاعه فرهنگ دینی و تبلیغ اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت:تبیین و تشریح سبک زندگی حضرت امام صادق (ع)، ابعاد شخصیتی آن حضرت از نظر سیاسی، اجتماعی، عاطفی، اخلاقی و فرهنگی، شرایط سیاسی و اجتماعی دوران زندگانی این امام همام، ترویج فقه اسلامی و شیعی در جامعه و برپایی گفتمان های دینی، حلقه های معرفت، محفل انس با قرآن از جمله برنامه های ویژه ایام سوگواری امام صادق(ع) با حضور مبلغان اعزامی این اداره کل است.

شکری افزود: همچنین این مبلغان با حضور در محافل دینی و مساجد نسبت به پاسخ به شبهات دینی به‌ویژه جوانان به مثابه رسالت دینی خود، اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه ایام شهادت امام صادق(ع) بهترین فرصت برای تعلیم معارف حقه اهل بیت(ع) است، بیان داشت: ما باید کمال استفاده را از این فرصت برای ادای حقمان به ائمه معصومان(ع) ببریم که یکی از این اقدامات در راه ادای دین، اعزام مبلغان به مناسبت شهادت آن حضرت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه گفت: رمز موفقیت و سعادت بشر در دنیا و آخرت تمسک و اطاعت مطلق از ائمه هدی(ع) محسوب شده و حضور در این جلسات ومحافل برای افزایش سطح معرفتی نسبت به ایشان، از مصادیق این امر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها