این روسری ها که در روزهای اول عرضه، ابتدا بر سر یکی از آشنایان سر فتنه دیده شده، کم کم همه گیر شده و در کانال های تلگرامی فروش محصولات به خوبی یافت می شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۹۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
اخیرا روسری و مانتوهایی در سایه بی توجهی مسئولین فرهنگی در فروشگاه های عرضه البسه در حال فروش است، که بر روی آن تیتر، لوگو و متن برخی از روزنامه های سال های گذشته به چاپ رسیده است.
 
شاید در نگاه اول این البسه و چاپ با طرح روزنامه بر روی آنها اقدامی مبتکرانه از سوی دانشجویان و علاقه مندان به رشته هنر، تلقی شود ولی بعد از گذشت چند هفته از عرضه آنها در بازار، برخی از این روسری ها با طرح های ضد دینی و نام روزنامه توقیف شده "بهار" در سطح بازار به فروش می رسند.
 
این روسری ها که در روزهای اول عرضه، ابتدا بر سر یکی از آشنایان سران فتنه دیده شد، کم کم همه گیر شده و در کانال های تلگرامی فروش محصولات به خوبی یافت می شود.
 
روسری هایی با لوگوی روزنامه بدنام اصلاح طلب+عکس///قلهکی 
 
 اقدام "لیلا موسوی" برادرزاده میرحسین موسوی به تهیه ‏روسری با طرح روزنامه اطلاعات مورخ ۲۱ اسفند۱۳۵۷که روی آن با تیتر بزرگ نوشته شده بود: "درمورد حجاب اجباردرکار نیست"
 
روسری هایی با لوگوی روزنامه بدنام اصلاح طلب+عکس///قلهکی 
 
روزنامه بهار با مدیرمسئولی سعید پورعزیزی (از اعضای دفتر ریاست‌جمهوری در دولت اصلاحات) پیش از این به خاطر انکار ولایت امیرمومنان(ع) آن هم در آستانه عیدغدیرخم توقیف شد اما پس از مدتی اعلام شد قاضی پرونده روزنامه بهار را تبرئه کرده است.

نویسنده مقاله روزنامه زنجیره‌ای بهار از اعضای گروهک نهضت آزادی بود که در گذشته با سرلشکر قدر رئیس اداره کل دوم ساواک ارتباط داشت.
 روسری هایی با لوگوی روزنامه بدنام اصلاح طلب+عکس///قلهکی
 
ارائه روسری با طرح و لوگوی روزنامه اصلاح طلب "بهار"
 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۵:۲۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
هرچه این چیزهارا منتشر کنید جواب واکنش منفی داره