خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی در طرح ولایت دانشگاههای قزوین:

نباید در مقابل دشمن و نظام سلطه دچار اشتباه محاسباتی شد

این استاد دانشگاه با انتقاد از برخورد ها و موضع گیری های برخی از مسئولان در مقابل نقد دلسوزانه عنوان کرد: این موضع گیری ها در حالی انجام می شود که گاه شاهد هستیم برخی از مسئولان توجیه گر رفتار غلط دشمنان و سیاست های مغرضانه آنها می شوند.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۰۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
محمد امیدی در حاشیه هشتمین دوره طرح ولایت  دانشجویان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج قزوین اظهار کرد: در حال حاضر با گذشت قریب به یک سال از امضای معاهده برجام و 6 ماه از اجرای این توافق نامه شاهد هستیم که روزنه های نفوذ در برجام از سوی گروه 5+1 وجود دارد.
  وی ادامه داد: به واقع می توان گفت برجام دامی از سوی قدرت های بزرگ برای رخنه در کشور و تحت شعاع قرار دادن فعالیت های کشور ما بود.
  این استاد دانشگاه با انتقاد از برخورد ها و موضع گیری های برخی از مسئولان در مقابل نقد دلسوزانه عنوان کرد: این موضع گیری ها در حالی انجام می شود که گاه شاهد هستیم برخی از مسئولان توجیه گر رفتار غلط دشمنان و سیاست های مغرضانه آنها می شوند. 
وی تصریح کرد: امروز بعد از گذشت 1 سال از برجام به اقرار خود مسئولان و دولت مردان کشور ما و حتی در خارج از کشور ما بیشتر از تعهدات خود عمل کرده ایم اما طرف مقابل نه تنها به تعهدات خود عمل نکرد بلکه برخی از تحریم ها و سیاست های مغرضانه خود را نیز تشدید کرد.
  کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به رویکرد مقام معظم رهبری اذعان کرد: معظم له به سبب اعتقاد قلبی که به جمهوریت دارد همواره عنوان کرده اند که وارد جزئیات نمی شوند اما خطوط قرمز را کامل مشخص نموده اند و همین می تواند نقشه راه مسئولان باشد.
  امیدی بیان کرد: اینکه آمریکا در خباثت و کینه توزی نسبت به ایران در چه حدی است بر کسی پوشیده نیست چرا که اگر کارنامه عملکرد آمریکا را از 28 مرداد تا کنون مقایسه کنید خواهید دید که از کودتای 28 مرداد تاکنون همواره درصدد براندازی و نفوذ و سلطه کامل در ایران بوده اند لذا مسئولان نباید به آنها اعتماد کنند.  
  کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به برجام گفت: در برجام آمریکا با ریل گذاری و مین گذاری در اطراف این ریل ها چنان عمل کرد که اگر ایران بخواهد از آن جدا شود صدماتی را متحمل شود با این حال رهبر معظم انقلاب با مدیریت هوشمندانه خود در حال رصد کامل هستند.
  وی اذعان داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب از نرمش قهرمانانه در این دولت سخن می گویند به معنی آن است که اگر قدمی عقب کشیدیم چند قدم نیز جلو بیاییم که تحت عنوان«یک گام به پس، دو گام به پیش» از آن یاد می شود.
امیدی در پایان با اشاره به لزوم هوشیاری و مراقبت در مقابل توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: نباید در مقابل دشمن و نظام سلطه دچار اشتباه محاسباتی شد همچنین اتکا به توان داخلی باعث می شود تا از تکان های تحریم مصون باشیم. این امر در راستای خط مشی اصیل انقلاب و خواسته رهبر معظم و امام راحل می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها