یکی از زائرین اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور

مناطق عملیاتی بهترین مکان برای یادآوری خاطرات شهدایی که از هستی خود چشم پوشیدند

یکی از زائرین اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بهترین مکان برای یادآوری خاطرات رزمندگان و شهدایی است که از همه هستی خود در راه خداوند چشم پوشیدند.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۲۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

این روزها عطر و شمیم مجاهدان راه حق و شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس در جای جای استان کرمانشاه به مشام می‌رسد و کاروان از پی هم برای زیارت یادمان‌ها و قدمگاه‌های شهدا وارد این سرزمین می‌شوند.

یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه مقصد زائران راهیان نور از سراسر کشور و یادآور حماسه رزمندگان و شهدای سرافراز است.

فاطمه حصاری از دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه اعزامی از شهرستان تفرش است که برای دومین بار در این مناطق حضور یافته است و می‌گوید زمانی که خیلی کوچک بوده به این مناطق آمده و آرزو داشته است که بار دیگر بتواند از نزدیک این مناطق را ببیند.

فاطمه حصاری یکی از زائران اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به نقش شهدا در ایجاد امنیت و اقتدار کشور گفت: آنچه که باعث شده در این فصل سال به این مناطق بیایم تنها عشق شهداست که مرا مجذوب خود ساخته است به واقع اگر شهدا نبودند امروز آرامش نداشتیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم، امروز دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند که با تهاجم فرهنگی جوانان این مرز بوم را از اسلام دور کنند و در این بین حجاب و عفاف را نیز نشانه رفته‌اند اگر بتوانیم حجاب و عفاف خود را حفظ کنیم به طور قطع ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا هستیم و می‌توانیم از آرمان‌های شهدا دفاع کنیم.

این زائر اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور تصریح کرد: در سه ماه گذشته توفیق حضور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب را داشتم و تصور می‌کنم هر جبهه سختی خود را داشته و رزمندگان واقعا بزگ مردانی بودند که برای امنیت و حفاظت از کشور جنگیدند.

حصاری در ادامه گفت: باید از شهدا الگو بگیریم و برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم، بایستی زندگینامه شهدا را مطالعه و به آن جامه عمل بپوشانیم همچنین مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بهترین مکان برای یادآوری خاطرات رزمندگان و شهدایی است که از همه هستی خود در راه خداوند چشم پوشیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار