مدیر حوزه های علمیه خواهران استان در دیدار با نماینده مجلس شورای اسلامی تفت ومیبد:

مدارس علمیه خواهران میبدجزء حوزه های برتر استان

دکتر دهقانی نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی، در موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد ،حضور یافت .
کد خبر: ۸۷۱۹۷۸۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،دکتر دهقانی ،نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در موسسه آموزش عالی میبد از نزدیک از عملکرد حوزه غلمیه خواهران بازدید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در این نشست گفت:مدارس علمیه سطوح 2و3 شهرستان میبد، از جمله حوزه های برتر می باشد که با عنایت حضرت آیت الله اعرافیدامت برکاته، مقطع سطح 4هم در سال 94 راه اندازی شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با بیان این مطلب که در تقسیم بندی بودجه، مجلس وقانون گزاران باید نگاه ویژه ای به حوزه های علمیه خواهران داشته باشند، تصریح کرد : لازم است مصوبات مجلس از سوی دولت، به مراکز حوزوی هم ابلاغ شود تا از امتیازات داده شده بهره مند گردند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر در ادامه گفت: برای تکمیل ساختمان سطح 2و3 مدارس علمیه خواهران میبد ، نیازمند بودجه ومساعدتهای لازم در این زمینه هستیم که امید است با توجه به عنایت خاص نماینده محترم به حوزه های علمیه ،اقدامات خوبی در زمینه جذب بودجه های استانی وکشوری صورت گیرد .

در این جلسه مدیران مدارس علمیه سطح 2 و3 سرکار خانم نبوی و دهقانی حضور داشتند و گزارش مبسوطی از عملکرد بخشهای مختلف مدارس علمیه ارائه دادند وخواستار حمایت مالی وکمکهای مردمی وخیرین برای بهینه سازی عملکرد حوزه شدند .

در ادامه دکتر دهقانی ضمن تشکر از تلاش حوزه های علمیه در جهت فرهنگ سازی در جامعه ،گفت :اقدامات لازم در جذب بودجه های استانی وکشوری برای حوزه علمیه انجام خواهد شد.

بازدید از مدرسه سطح 2 وساختمان نیمه تمام سطح 3ازدیگر برنامه های نماینده وهمراهان بود و در پایان نماز جماعت به امامت آقای کارگر اقامه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار