امام جمعه اشکذر:

جلوگیری از برگزاری مراسم برائت از مشرکین هدف اصلی سعودی ها از منع ورود به مکه

امام جمعه اشکذر در خصوص ممانعت سعودی ها از ورود زائرین ایرانی به مکه گفت: عربستان می‎خواهد مانع از برگزاری پرشور مراسم برائت از مشرکین از سوی حجاج ایرانی شود و به همین خاطر برای ورود حجاج به مکه کارشکنی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۸۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، وی را بهترین الگو برای تمام دختران مسلمان و غیرمسلمان دانست و اظهار داشت: دختران میهن اسلامی ایران نباید به‌ دنبال الگوهای خود در جهان خارج از اسلام بگردند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" با گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های خاص حضرت امام صادق(ع) آن بود که فرصتی استثنایی برای‌شان پیش آمد که بتواند 4 هزار دانشمند را تربیت کرده و علوم را تخصصی کند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین فعالیت امام صادق(ع) فعالیت فرهنگی و تربیت شاگرد بود افزود: مورخان فقط شاگردان حوزه فقه و حدیث او را 4 هزار نفر بیان کرده‌اند و بیشترین تعداد شاگردان حضرت را 12 هزار نفر گفته‌اند.

امام جمعه اشکذر در خصوص ممانعت سعودی ها از ورود زائرین ایرانی به مکه گفت: عربستان میخواهد با جلوگیری از رورد ایرانی ها به مکه مانع از برگزاری پرشور مراسم برائت از مشرکین از سوی حجاج ایرانی شود.

وی هدف این ممانعت را جلوگیری از برگزاری مراسم پرشور برائت از مشرکین دانست و تصریح کرد: بدون شک سعودی ها پیرو شیاطین هم پیمان خود یعنی سهیونیست ها در منطقه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار