عضو قرارگاه مرکزی عمار تدابیر و اقدامات به هنگام مقام معظم رهبری را سبب ناامیدی دشمنان نظام دانست و گفت: دشمن با تغییر باورها به دنبال توسعه و ترویج اسلام رحمانی است.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۰۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام مهدی طائب در مراسم عزاداری امام جعفرصادق(ع) در حسینیه عاشقان ثارالله با اشاره به شبهات ایجاد شده در مورد کمک به بازسازی عتبات عالیات در کشور اظهارداشت: برخی‌ها با مطرح کردن این شبهات و اینکه کمک به فقرا بیش از هزینه کردن در این زمینه ضرورت دارد، نادانسته و یا دانسته به‌دنبال خشنودی شیطان و شیطان صفتان هستند.

وی بیان‌داشت: اگر به این نتیجه رسیدیم که کار ما سبب عصبانیت شیطان می‌شود پس باید انجام داد چون نارضایتی شیطان یعنی خشنودی حضرت حق و کمک به احداث و تعمیر قبور ائمه اطهار کار بسیار خوبی است چون از درب‌های عتبات عالیات به درب‌های بهشت تعبیر شده است.

عضو قرارگاه مرکزی عمار تصریح‌کرد: دشمنانی که با خلق و خوی حیوانی به قبور ائمه اطهار حمله‌ور شدند از صحابه شیطانند و از حیوان پست‌ترند و تنها راه نابودی دین را در تخریب این قبور مطهر می‌دانند و به همین دلیل با اسلام ناب محمدی در جنگ هستند.

طائب با بیان اینکه تکفیری‌ها و داعش ریشه در وهابیت دارند ابرازداشت: این حیوان صفت‌ها در درجه اول درصدد تخریب و نابودی شخصیت والای پیامبر اکرم(ص) بوده و ائمه اطهار نیز سپر بلا قرار گرفته‌اند تا قبر نبی مکرم اسلام صدمه نبیند.

وی قبور ائمه اطهار را قوی‌ترین نقطه برای ترویج دین خدا دانست و ادامه داد: تکفیری‌ها و داعش با هدف جلب رضایت شیطان اقدام به تخریب قبور ائمه اطهار کرده‌اند چرا که به این موضوع به خوبی پی برده‌اند که این قبور مطهر در توسعه بندگی و ترویج دین مبین اسلام نقش بسزایی دارند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه افراد در طول تاریخ به هر نحوی در راه حفظ دین خدا و توسعه و ترویج آن گام برمی‌دارند افزود: در حال حاضر شهدای حرم برای حفظ قبور ائمه اطهار جان خود را فدا می‌کنند ما نیز می‌توانیم، با کمک به ساخت این قبور مطهر و درب‌های عتبات عالیات در ثواب این جهاد شریک شد.

وی با اشاره به تدابیر اندیشمندانه مقام معظم رهبری، آینده‌نگری و قدرت اطلاعاتی ایشان نسبت به اتفاقات روز جهان در راستای شناخت دشمن گفت: اقدامات به هنگام علاوه بر تلفات کمتر، نتیجه صددرصدی نیز به دنبال داشته و معظم له با اطلاعات جامع نسبت به مسائل روز جهان همیشه با اقدام به هنگام، دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان نا امید کرده‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح‌کرد: امروز دشمن در صدد تغییر باورهاست و به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن به‌دنبال "نفوذ فرهنگی" است که اگر خدایی ناکرده در کشور رخ دهد به مانند این است که یک بار دیگر اتفاق تلخ شهادت امام جعفرصادق(ع) رخ داده است.

وی ادامه داد: مردم فهیم و و لایتمدار ایران اسلامی، به خوبی نقطه مبارزه را درک کرده و 37 سال است که در این نقطه با مقاومت و شجاعت ایستاده اند و اجازه هیچ گونه دست‌اندازی به دشمن را نمی‌دهند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اضافه‌کرد: دشمن با تغییر باورها به دنبال توسعه و ترویج اسلام رحمانی است و خواهان این است که مسلمانان از نبرد با اسرائیل و آمریکا صرف‌نظر کنند و کنار بکشند که این عمل عین خیانت بوده و در صورت تحقق آن، سر حق بریده و ضربات جبران ناپذیری بر دین مبین اسلام، کشور و جامعه اسلامی وارد می‌شود.

حجت الاسلام طائب همچنین افزود: دشمن در ترویج اسلام رحمانی به دنبال فتح اذهان بوده و وظیفه یکایک مسلمانان این است که در جهت حفظ و تداوم اسلام ناب محمدی بکوشند و در زمینه‌های فرهنگی حضور پررنگ و چشمگیر داشته باشند، چرا که به فرموده امام صادق(ع)، اقدام به هنگام نوعی کار فرهنگی است.

ارسال نظرات