امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد اقتصاد مقاومتی، کار و تلاش است گفت: جوانان با تغییر نگاه خود نسبت به کار و با تلاش در زمینه فعالیت‌های تولیدی به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور کمک کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۲۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرستان با اشاره به برگزاری نخستین نمازجمعه در کشور و اهمیت این فریضه الهی اظهارداشت: نماز جمعه به‌عنوان سنگر نیرومند در برابر هجمه نرم دشمنان باید نیروهای فکری را بسیج کند.

وی بیان‌داشت: برخی‌ها دغدغه روزی را اولاتر از نمازجمعه می‌دانند در صورتی که خداوند بزرگترین روزی دهنده است.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر تغییر فرهنگ کار در جامعه گفت: کار از نگاه جوانان به اشتغال در ادارات و پشت میزنشینی تعبیر شده که این تفسیر اشتباه باید از ذهن جوانان خارج و در جهت کارآفرینی و تولید تشویق شوند، چرا که تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند کارآفرینی است.

وی با تاکید بر اینکه 90 درصد اقتصاد مقاومتی، کار و تلاش است تصریح‌کرد: هر کاری که سبب تولید ملی می‌شود را در اولویت قرار دهیم تا اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.

آیت الله نعیم آبادی گفت: جوانان ما با تغییر نگاه خود بنسبت به کار و با تلاش در زمینه فعالیت‌های تولیدی به اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خوددر خصوص سالروز اهدای خون و اهمیت آن گفت: اهدای خون ذخیره ای برای آخرت بوده و هیچ هدیه ای بالاتر از اهدای خون که سبب زنده ماندن انسانی می‌شود نیست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر ابرازداشت: دختر رحمت است اگر توجه به آن نشود تبدیل به عذاب می‌شود.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: قلب دختر نیاز به محبت دارد، نکند خدایی ناکرده با خالی نگهداشتن قلب دختران از عشق و محبت، شرایط عذاب خود را فراهم سازیم.

ارسال نظرات