خبرهای داغ:

بيش از پنج هزار جلد كتاب در كتابخانه و مركز اسناد ميراث فرهنگي استان سمنان

مسئول مركز اسناد و كتابخانه اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: تعداد كتاب‌هاي اين مركز به بيش از پنج هزار جلد رسيد.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۵۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌به نقل از  روابط ‌عمومي اداره کل ميراث‌ فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگری استان سمنان، عليرضا گودرزي اظهار داشت: : 700  عنوان كتاب جديد در حوزه‌هاي معماري، مرمت، هنر، گردشگري، صنايع‌دستي و... به مجموعه كتاب‌هاي اين مركز افزوده شد.

وي گفت: بر اين اساس،در حال حاضر بيش از پنج هزار عنوان كتاب، فصلنامه و مجله تخصصي و پژوهشي در زمينه‌هاي باستان‌شناسي، مرمت، معماري، گردشگري، صنايع‌دستي و ... در كتابخانه اداره كل ميراث فرهنگي استان سمنان موجود است.

گودرزي با بيان اينكه اين كتابخانه يكي از تخصصي‌ترين و مهم‌ترين كتابخانه‌هاي استان سمنان در حوزه‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري است، افزود: بخش ديگري از اين مركز مربوط به آرشيو اسناد و مدارك بناهاي تاريخي، مناطق گردشگري و صنايع دستي است كه به صورت بانك اطلاعاتي جامع در اختيار پژوهشگران و دانشجويان قرار مي‌گيرد.

مسئول مركز اسناد و كتابخانه اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: با هدف ارتباط هر چه بيشتر و مطلوب‌تر علاقمندان، دانشجويان و پژوهشگران با مركز اسناد و كتابخانه اداره كل، بخشي در پايگاه اينترنتي اداره كل ميراث فرهنگي استان سمنان با عنوان "مركز اسناد" وجود دارد و علاقمندان مي‌توانند با ورود به اين بخش از ليست كتابهاي موجود و مدارك مورد نياز براي دريافت كتاب و اطلاعات، مطلع شوند.

آدرس پايگاه اينترنتي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان www.mirassemnan.ir  است.

مركز اسناد و كتابخانه اداره كل ميراث فرهنگي استان سمنان در محل اداره كل ميراث استان سمنان واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها