خبرهای داغ:
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم به جلسه سازمان قطار شهری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد ۶۰ میلیارد تومان پایدار و اجرایی شود که نوید خوبی برای افزایش نقدینگی قطار شهری است.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۸۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی به قطار شهری قم اختصاص می‌یابد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به اعتبارات دولتی برای قطار شهری قم اظهار داشت: پیش بینی اعتبارات دولتی برای قطار شهری قم امسال 64 میلیارد تومان بود که متوجه شدیم به 10 میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی به جلسه سازمان قطار شهری با نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد 60 میلیارد تومان پایدار و اجرایی شود که نوید خوبی برای افزایش نقدینگی قطار شهری بوده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم اعتبارات دولتی در سال گذشته را 14 میلیارد تومان دانست و گفت: اگر اعتبار 60 میلیارد تومانی محقق شود کمک شایانی به قطار شهری قم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای فاز یک مترو شش ایستگاه پیش بینی شده که مجوزهای ترافیکی آن گرفته شده و هفته آینده مصوبات آن از کمیسیون ماده 5 گرفته خواهدشد.

قاری قرآن به فعال بودن هر شش ایستگاه A9 تا 14 A اشاره و تصریح کرد: باید هر شش ایستگاه فعال باشد و اسکلت آن کامل شود ولی قرار است فقط سه ایستگاه کامل و مابقی به تدریج تکمیل و آماده شود.

وی عنوان کرد: بدنه ایستگاه‌ها زیرزمین است ولی برای ورودی و خروجی ایستگاه که در معابر و چهارراه‌ها است با مشکلات معارضان روبرو هستیم که به تدریج در حال رایزنی و توافق هستیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم تصریح کرد: در میدان مطهری برای پاساژ قائم به عنوان معارض در حال رایزنی هستیم و توافقاتی برای آن انجام شده است.

وی به فعال شدن مناطق 2، 6 و 7 شهرداری برای انجام توافق با معارضان اشاره کرد و ادامه داد: باید از اعتبارات دولتی توافقنامه ای نوشته شود تا میزان بهره وری مترو و منوریل از آن روشن شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها