خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت استان قزوین:

ثبت نام از متقاضیان اعزام انفرادی به عتبات عالیات در اربعین

مدیر حج و زیارت استان قزوین بیان کرد: ثبت نام از متقاضیان اعزام انفرادی به عتبات عالیات در ایام اربعین از روز شنبه مورخ 16/05/95 آغاز می شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۹۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین با اشاره به ثبت نام مشتاقان پیاده رویی اربعین حسینی(ع) بیان کرد: ثبت نام از متقاضیان اعزام انفرادی به عتبات عالیات در ایام اربعین از روز شنبه مورخ 16/05/95 آغاز می شود.

وی افزود: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مراجعه به دفاتر زیارتی سطح استان و همراه داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود و همراهان اقدام نمایند.

کلانتری با اشاره به ثبت نام در سامانه اذعان کرد: ثبت نام در این سامانه صرفاً تنظیم تاریخ خروج زائر از مرز و اخذ روادید بوده و سازمان حج و زیارت هیچگونه تعهدی در قبال اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران بر عهده ندارد.

مدیر حج و زیارت استان قزوین متذکر شد: متقاضیان لازم است نسبت به تامین وسیله حمل و نقل و نحوه رساندن خود پیش بینی لازم را نمایند.

این مسئول با اشاره به ضوابط اعزام تصریح کرد: طبق هماهنگي هاي بعمل آمده و اعلام ستاد اربعين، فقط افرادي كه در سامانه مذكور ثبت نام كرده و داراي كد رهگيري مي باشند مي توانند از طريق دفاتر خدمات زيارتي مجاز نسبت به دريافت رواديد اقدام و از كشور خارج شوند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین در خاتمه یادآور شد: در صورت ايجاد تمهيداتي جهت حمل و نقل متقاضيان تا مرز توسط ستاد اربعين، متعاقبا اعلام   مي گردد.

 

  1004/پ20/ب                                                                                                                                                                         

ارسال نظرات
پر بیننده ها