خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: مبارزه با داعش و جریان های تکفیری مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۳۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
مبارزه با جریان های تکفیری دفاع از انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین احمد ولی زاده در حاشیه مراسم تشییع هشت تن از شهیدان جنگ تحمیلی و مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره گام های مستحکمی را برای ریشه کن کردن انقلاب اسلامی برداشتند، که تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه های شاخص و بارز اقدامات خصمانه آنها به شمار می رود.

وی با بیان اینکه مرزهای جنگی ایران امروز 2 هزار کیلومتر آن طرف تر و به کشورهای سوریه و لبنان رسیده است، افزود: دشمنان پس از شکست ها و ناکامی های پیاپی خود در صحنه نبرد و تقابل با نظام اسلامی به منظور مبارزه با اسلام و ارائه تصویرهای دروغین و غیر واقعی از این آئین وحیانی اقدام به یک سری بدل سازی ها در مورد جریان های اسلامی کردند، که داعش یکی از این گروه های تقلبی اسلامی محسوب می شود.

ولی زاده با بیان اینکه جهاد و مبارزه با گروه تروریستی داعش و سایر گروه های تکفیری در کشورهای سوریه و عراق به نوعی دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی تلقی می شود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: این شهدا چون در دوران هجرت و غربت و در مظلومیت کامل به شهادت می رسند، مطابق برخی روایت ها از ثواب و پادش 2 شهید برخوردار می شوند.

وی همچنین امنیت و آرامش حال حاضر کشور را مرهون خون های پاک شهیدان مدافع حرم دانست، و یادآور شد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز چندی پیش فرمودند، اگر مرزداران و مبارزان در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه حضور پیدا نکنند، ما باید در پشت دروازه های همدان و کرمانشاه با داعش بجنگیم، از این رو هر کس در این راه به شهادت برسد، سعادت عظیم و بزرگی نصیب او شده است.

پیکر 4 تن از شهدای گمنام و 2 شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی به همراه 2 تن از شهیدان مدافع حرم در قم تشییع و به خاک سپرده شدند. 
ارسال نظرات