خبرهای داغ:
موسوي با اشاره به مطالبات رهبري در بحث اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل گفت: در ديدار رسانه ها و روابط عمومي ها با استانداري اسامي برخي مديران ناكار آمد را بردم كه اينها توانايي كار در راستاي اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل ندارند.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۵۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معاونت روابط عمومي سپاه استان قزوین به همراه معاونین با عبدالعظيم موسوي مسئول خانه مطبوعات و مدير مسئوول روزنامه ولايت دیدار کردند.

موسوي ضمن ابراز نگراني از وضعيت نشريات استان و تقابل نيرو هاي انقلاب گفت:  روزنامه ها و نشريات  قدرت انتشار ندارند و بعضا 4 صفحه اي چاپ مي كنند و تا به حال بيش از 5 چاپ خانه اعلام ورشكستگي نمودند.

وی با اشاره به وضعیت بد اقتصادی چاپخانه ها و رسانه‌ها بیان کرد:  اين نگراني بايد متوجه مديران و مسئولان  ارشاد  باشد و اين بار سنگيني بر دوش مسئول روزنامه ها است كه با كمبود نقدينگي و آكهي رسانه ها مواجهه هستيم.

مدیر مسئول روزنامه ولایت با اشاره به امنیت کشور ایران اذعان کرد: خدا را شكر در اين مملكت رهبري مقتدر دانا و توانا داريم، و ما در امنيت كامل هستيم  ولي آمريكا، اروپا و منطقه خاورميانه و آسيا و آفريقا مورد تهاجم داعش و تروريست ها هستند تنها ايران  اسلامي به لطف خداي متعال  و سربازان گمنام و سپاه توانمند اسلام و ارتش و نيروي انتظامي جزيره امن و ثبات است.

عزل و نصب مديران بر اساس مطالبات رهبري باشد

موسوي با اشاره  به مطالبات رهبري در بحث  اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل گفت: ما براي بسياري از دستگاهها بر اساس منويات رهبري در بحث اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل  پرونده تشكيل داديم و در سه ماهه آخر سال از آنها بدون نگاه سياسي مطالبه خواهيم كرد.

وی با اعلام آمادگی همکاری با سپاه استان قزوین در راستای پوشش مطالب این ارگان تصریح کرد: علاوه بر پوشش خبري برنامه هاي سپاه استان نيم صفحه اي را در اختيار این معاونت قرار ‌می‌دهيم تا خدمات سپاه را در زمينه هاي مختلف  بازتاب عمومي دهيم.

موسوی اضافه کرد: ما در هفته يك سوم تا نيم صفحه در اختيار شما قرار خواهيم داد  و خدمات  سپاه به مردم را در حوزه هاي مختلف را باز نشر خواهيم كرد.

 برخي از اين مديران منتظرند كه يك منجي بيايد  و مشكلات را درست كند!!!

وی یادآور شد: همه ما بدهكار امام و شهدا و انقلاب هستيم و تا به امروز شكرانه اين نعمت الهي را نتوانستيم به جا بياوريم  و از شما توقع داريم كه هركجا ما  كم توجه هستيم به اين ارزش ها  ما را متوجه كنيد.

 این مسئول در خاتمه  تبیین کرد: وقتي رهبر انقلاب مي فرمايند: من شرمنده ام و نظام شرمنده آن جوان بيكار است كه بال دست خالي به خانه مي رود نشان مي دهد كارد به استخوان رسيده است و بايد يك فكري شود و مسئولين با كار جهادي و بسيجي وار در صحنه حضور پيدا كنند و مديران ضعيف  و نا لايق  كنار بروند و برخي از اين مديران منتظرند كه يك منجي بيايد  و مشكلات را درست كنند.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها