خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه:

اگر فرهنگ دچار انحطاط شود، ملت هویت خود را از دست می دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: همه باید دقت کنیم که جوانان ما آلوده انحرافات اخلاقی نشوند و با آگاه سازی و بصیرت و معنویت افزایی در خانواده جلوی این هجمه گسترده را بگیریم.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۸۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، نشست تربیت و تعالی با حضور خواهران بسیجی حوزه اسماء ماهیدشت، فرماندهان، رابطین حوزه های نمایندگی و شورای حوزه برگزار گردید.
دراین نشست حجت الاسلام فرهاد بهرامی، فرهنگ در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: اهمیت فرهنگ آنقدر زیاد است که مقام معظم رهبری آن را مسئله اول در نظام دانستند و با توجه به هجمه فرهنگی دشمن و شبیخون فرهنگی می بایست در این عرصه کار جهادی انجام شود و مسئولین می بایست تمام همت خود را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بکار گیرند .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه افزود: با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی ، اینترنت، گوشی های هوشمند، تلگرام و غیره همه باید مواظبت کنیم که این امکانات بصورت صحیح و کنترل شده در اختیار جوانان قرار گیرد زیرا بسیاری از فسادها و روابط غیر اخلاقی و هجمه فرهنگی دشمن در عرصه شبکه های اجتماعی است و همه باید دقت کنیم که جوانان ما آلوده انحرافات اخلاقی نشوند و با آگاه سازی و بصیرت و معنویت افزایی در خانواده جلوی این هجمه گسترده را بگیریم.
وی گفت: اگر فرهنگ در کشور دچار انحطاط شود ملت هویت خود را از دست خواهد داد و همه باید تلاش کنیم فرهنگ اسلامی و تقوی و معنویت را در جامع و خانواده نهادینه کنیم.
 
ارسال نظرات