علی طیب نیا وزیر اموراقتصادی و دارایی، طی حکمی حسین میر شجاعیان حسینی را به سمت معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
کد خبر: ۸۷۲۰۰۸۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، در متن حکم میر شجاعیان آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون امور اقتصادی" منصوب می شوید.

انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی محوله و به ویژه در راستای عملیاتی نمودن سند راهبردی وزارتخانه و تبیین و اجرای ماموریت های آن معاونت به کار گیرید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسألت می نمایم.

" حسین میر شجاعیان حسینی" عضو هیات علمی دانشگاه تهران بوده و سوابقی چون مشاور وزیر اقتصاد، مسئول هماهنگی اقتصاد مقاومتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین مدیر کل دفتر پایش و بهبود محیط کسب و کار را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است، پیش از این شاپور محمدی این پست را در اختیار داشت که با تصویب شورای عالی بورس جایگزین محمد فطانت فرد در سازمان بورس شد.
ارسال نظرات