معاون اجتماعی دادگستری یزد گفت: در زمینه تهیه تولیدات هنری با موضوع خانواده و آسیب های مرتبط با آن آماده هرگونه همکاری با هنرمندان یزدی می باشیم.
کد خبر: ۸۷۲۰۲۳۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد، اولویت بندی در انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی در استان را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: اگر امروز بخواهیم قدمی در مسیر بهبود اوضاع فرهنگی و تحکیم بنیان خانواده در استان برداریم باید بدانیم ضرورت ها و اولویت های امروز در استان چیست.

دکتر سید علی اصغر رفاهی با بیان اینکه در سال 88 نرخ رشد طلاق در استان اول کشوری شد، افزود: اولویت در آن زمان تاسیس مرکزی برای ساماندهی وضعیت بود که با همکاری بهزیستی، مرکز تحکیم بنیان خانواده تاسیس شد و خوشبختانه این اقدام سبب کاهش میزان طلاق در استان شد.

وی به بحث آموزش جوانان در شرف ازدواج اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار 12 میلیونی جوانان در شرف ازدواج مُصر هستیم که زوجین قبل از ازدواج به سمت آموزش هدایت شوند همچنین آموزش های لازم برای زوجینی که در 5 سال اول زندگی خود هستند نیز برگزار شود.

رفاهی در خصوص تعامل با هنرمندان استان و تهیه سوژه برای تولیدات هنری در این زمینه، اذعان کرد: تاکنون جلسات متعددی با هنرمندان، فیلمسازان، کارگردانان و فیلمنامه نویسان استان داشته ایم و حتی برای اولین بار در استان کارگاه فیلمنامه نویسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم را برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه تهیه محتوای لازم برای تولیدات هنری با موضوع خانواده و آسیب های مرتبط با آن آماده هرگونه همکاری با هنرمندان یزدی می باشیم.

ارسال نظرات