خبرهای داغ:
ياسر متانت
گروه هاي جهادي ستاره هاي بي نشان و وارثان ياس در اردوهاي جهادي گلپايگان خوش درخشيدند.
کد خبر: ۸۷۲۰۲۹۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان،چندين سال از آغاز حرکت های جهادی اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان، دانش آموزان، طلبه ها و ... جهت خدمت رسانی به مناطق محروم می گذرد. امسال هم چون گذشته هاي نزديك،با فرارسيدن تابستان اردوی جهادی ما را به خدمت مي خوانند.در اردوهاي جهادي گلپايگان گروه هاي جهادي ستاره هاي بي نشان و وارثان ياس و گروه جهادي دانشگاه پيام نور در سال 1395 مشغول به خدمت رساني مي باشند.به همين بهانه بر آن شديم تا گوشه اي از زحمات بي شائبه بسيجيان را به قلم تحرير در آورده و مصاحبه اي با مسئول دفتر بسيج دانشجويي شهرستان و سرپرست تيم هاي جهادي گلپايگان داشته باشيم.

مسئول دفتر بسيج دانشجويي شهرستان گلپايگان نيز در مصاحبه با خبرنگار بسيج از گلپايگان از جهادگران بسيجي و تلاش هاي آنان گفت.

محمدرضا جمالي اظهار داشت:تابستان امسال، دوگروه ستاره هاي بي نشان و وارثان ياس در بخش های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی به روستاهای محروم هنده و غرقن واقع در غرب شهرستان اعزام شدند. برادر پاسدار محمدرضا جمالي گفت : گروهای اردوی جهادی متشکل از دانشجویان، طلاب حوزه هاي علميه و بسیجیان با هدف پیشرفت مناطق محروم و خدمت رسانی به مستضعفان،انجام اقدامات عمرانی و سازندگی،خودسازي و تزكيه نفس و جان در صحنه جهادي شهرستان چون ستاره ها مي درخشند و اين زحمات قابل تقدير است.

برادر پاسدار محمدرضا جمالی در این باره بيان كرد: امسال دو دوره جهادی به مدت ده روز از تاریخ سوم مرداد تا دوازدهم مرداد ماه در دو روستای قرغن و هنده گلپایگان شروع شد و طرح های مختلفی همچون اعزام پزشک و متخصص بهداشت و درمان ، ویزیت رایگان مردم این دو روستا، اعزام نیروی طلبه و روحانی، واکسیناسیون دام وطیور منطقه ،انگل زدایی از محل پرورش دام ها، مباحث فرهنگی و چند طرح اقتصاد مقاومتی در این دور روستا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۵۰ نفر دانشجو به این منطقه اعزام گردیده است ادامه داد: خواهران در روستای قرغن مستقر بوده و به امورات فرهنگی مشغول می باشند و علاوه بر آن روستای حاجیله را نیزتحت پوشش خود قرار دارند و برادران نیز ضمن استقراردر روستای هنده به انجام کارهای عمرانی همچون رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس،خدمات عمراني و احداث پل مشغول می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها