خبرهای داغ:
ويزيت رايگان مردم هنده توسط جهادگران بسيجي
مردم روستای هنده گلپایگان توسط جهادگران بسيج و پزشکان بسیج جامعه پزشکی گلپایگان تحت ویزیت رایگان قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۰۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، مردم روستای هنده گلپایگان توسط جهادگران بسيجي و پزشکان بسیج جامعه پزشکی گلپایگان تحت ویزیت رایگان قرار گرفته و داروی رایگان دریافت نمودند.

اين دومين باري است كه در مردادماه روستاييان گلپايگان تحت درمان رايگان قرار مي گيرند.در نوبت اول كاروان سلامت در روستاي غرقن حاضر شد و هم اكنون نيز نوبت به روستاي محروم هنده رسيد.

دکتر محمد رضا فتوت پزشک مرکز بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان، با بیان اینکه این اقدام جهادي توسط بسیج جامعه پزشکی و با مشاركت و هماهنگي جهادگران بسيجي انجام گردید بیان کرد: این طرح با هدف خدمت رسانی به مردم روستاهای دور افتاده و دور از دسترس درمان می باشد که توسط یک تیم پزشکی که افراد مختلفی همچون هلال احمر و امداد رسان، دندانپزشک، داروساز و ماما آن را همراهی می کنند ، خدمات ارائه می نماید.

وی با بیان آنکه در این طرح ویزیت ومعاینه بیماران و توزیع دارو رایگان می باشد ادامه داد: اگر بیماری نیاز به ارجاع به مراکز بالاتر و بیمارستان داشته باشد به این مراکز فرستاده خواهد شد و تحت درمان قرار خواهد گرفت.

وی خدمات ارائه شده در این طرح را بسته به نیاز منطقه دانست و افزود: این خدمات هفته ای یکبار یا با فاصله زمانی کمتر یا بیشترصورت خواهد گرفت و بعنوان مثال درروستای هنده که از روستای دور افتاده می باشد پزشک در عين حال كه به عنوان گردشگر روستایی و پزشک خانواده می آید به مردم هم خدمات ارائه می دهد.

منبع: بازنويسي از بيان نيوز

ارسال نظرات
پر بیننده ها