خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از بهره برداری 92 طرح استانی با اعتباری بیش از 487 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۲۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی با اعلام این خبر، افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به 87 روستا، یک طرح ساختمان اداری و پست امداد، چهار طرح ساخت ایستگاه CGS است.

وی ادامه داد: برای گاز رسانی به 87 روستای قابل افتتاح در هفته دولت بیش از 313 میلیارد ریال، برای ساختمان اداری و امداد اهر بیش از 529 میلیارد ریال و همچنین برای ساخت چهار ایستگاه افزایش ظرفیت شهرهای آذرشهر، ورزقان، میانه و ملکان بیش از 122 میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

دینی اظهار داشت: با بهره برداری از 87 روستای قابل افتتاح بیش از پنج هزار نفر از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی تأکید کرد: با بهره برداری از چهار ایستگاه افزایش ظرفیت ایستگاه های تقلیل فشار(CGS)شهرهای میانه، آذرشهر، ورزقان و ملکان گاز ورودی این شهرها دو برابر و گازرسانی پایدار این شهر ها تضمین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط دوم و افزایش ظرفیت ایستگاه شهر مراغه و ساختمان اداری و امداد شهرهای آبش احمد و نظر کهریزی همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت خطوط تغذیه و انتقال مراغه و محور صنعتی و ایستگاه کنونی شهر مراغه به میزان 120 هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.

به گفته ولی اله دینی، در حال حاضر صد درصد خانوار شهری و بیش از 87 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها