مسئول بسیج رسانه آستارا:

رسانه الگوی مناسب برای ترویج فرهنگ کمک به همنوع است

مسئول بسیج رسانه آستارا رسانه را الگوی مناسب برای ترویج فرهنگ کمک به همنوع عنوان کرد و افزود: از آنجا که جامعه ما یک جامعه الگوپذیر بوده حضور اصحاب رسانه در حرکات خیرخواهانه‌ای مانند اهدای خون می‌تواند در ترویج این مهم در بین اقشار جوان جامعه مفید باشد.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۵۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳

مسئول بسیج رسانه آستارا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، با اشاره به حضور پررنگ اصحاب رسانه این شهرستان در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های ملی و آیینی، اظهار کرد: اصحاب رسانه آستارا با اهدای خون جریان زندگی را در رگ‌های نیازمند جامعه تزریق کردند.

پیمان ناصری‌زارع، رسانه را الگوی مناسب برای ترویج فرهنگ کمک به همنوع عنوان کرد و افزود: از آنجا که جامعه ما یک جامعه الگوپذیر بوده حضور اصحاب رسانه در حرکات خیرخواهانه‌ای مانند اهدای خون می‌تواند در ترویج این مهم در بین اقشار جوان جامعه مفید باشد.

وی با بیان اینکه ایرانیان در یاری رساندن به همنوع سابقه‌ای دیرینه دارند، خاطرنشان کرد: اهدای خون دو جنبه شخصی و اجتماعی دارد و آسایش وجدان و احساس خوش کمک به همنوع را در انسان ایجاد می‌کند.

ناصری‌زارع یکی از مهم‌ترین فواید اهدای خون را نجات زندگی انسان‌ها و بهبود سلامت جسمانی دانست و گفت: خیران و نیکوکاران اهداکننده با هدف والای کمک به همنوع در این وادی گام می‌گذارند.

به گفته وی، اهدای خون علاوه بر آثار خوبی که بر سلامت جسم و روح یک فرد دارد اثرات معنوی آن نیز بسیار زیاد بوده و توشه‌ای ارزشمند برای اهدا کننده محسوب می‌شود.

ارسال نظرات