دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال بیش از دو هزار دانشجو از مناطق عملیاتی و زیارتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۹۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،احمد راستینه در حاشیه اختتامیه طرح ولایت دانشگاه‌های استان، گفت: بازدید از نقاط عملیاتی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در قالب راهیان نور شمال غرب، جنوب و خلیج فارس به تدریج تا پایان امسال صورت می‌پذیرد.
دبیر ستاد راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری، افزود: تا مهرماه 95 اردوی راهیان نور خلیج فارس اجرایی می‌شود و در بهمن و اسفند امسال نیز، اردوی راهیان نور جنوب به فضل الهی به پایان خواهد رسید.
وی بیان داشت: معرفی دستاوردها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس به رشد دانشگاه‌های کشور کمک مضاعفی می‌کند.
دبیر ستاد راهیان نور استان با اشاره به اجرای شایسته اردوهای راهیان نور در سال گذشته، تصریح کرد: در سال قبل نزدیک به یک هزار و 500 دانشجو به اردوهای زیارتی راهیان نور اعزام شدند و یکی از مزایای این اقدام فرهنگی در سال اخیر، اضافه شدن اردوی راهیان نور دریایی در منطقه خلیج فارس با محوریت استان‌های بوشهر، هرمزگان و خوزستان است.
راستینه هدف از اجرای این برنامه‌ها را گسترش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، دفاع مقدس، مقاومت و خودباوری در بین دانشجویان نسل امروز برشمرد و گفت: این اردوها در پاییز و زمستان امسال هم برپا خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: اردوی راهیان نور شمالغرب کشور هم ، از 12 مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد./م
ارسال نظرات