سردار فضلی در مراسم تشییع دو شهید گمنام در اردوگاه ابوذر همدان:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: خون مقدس شهدا امروز مقاومت اسلامی را در جهان تقویت کرده و الگوی مقاومت در بلاد اسلامی همچون سوریه، یمن و عراق نشر داده شده است.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۹۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در اردوگاه فرهنگی و تربیتی ابوذر همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: در تیرماه و مرداد ماه سه حادثه بزرگ بر این امت به عنوان سه آزمایش بزرگ گذشت که در آزمایش نخست بعد از هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران قطعنامه 598 را در سال 68 پذیرفت که بنا بر فرموده امام(ره) ما کاسه زهر را نوشیدیم ولی برای حفظ نظام بر قطعنامه صحه گذاشتیم.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: نخستین آزمایش برای امت پذیرش قطعنامه بود، آزمایشی که امام(ره) فرمود اگر جنگ 20 سال طول بکشد ما همچنان ایستاده‌ایم.
وی گفت: آزمایشی که در آن همه رزمندگان خط مقدم بعد از پذیرش قطعنامه انگشت‌ها را از روی ماشه‌ها برداشتند و از ولی‌امر خویش اطاعت کردند.
فضلی عنوان کرد: در آن زمان شرایط خاصی بر جبهه حاکم بود و رژیم بعث بر آن شد که هجمه دوباره‌ای بر علیه مردم ایران به راه بیاندازد و ناکامی که توسط مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس بر او تحمیل شد را جبران کند بنابراین با کمک منافقان دست به حمله مجدد به مرزهای ما زد.
وی افزود: رژیم بعث عراق که نتوانسته بود به اهداف خود برسد منافقان را در قالب ارتش آزادی‌بخش فعال کرد تا عملیاتی را در غرب کشور آغاز کنند و پس از عبور و رسیدن به اسلام‌آباد فکر می‌کردند با توجه به شرایطی که جمهوری اسلامی دارد می‌توانند سه روزه خود را به تهران برسانند و شاهد سقوط نظام اسلامی باشند.
عملیات مرصاد بهترین فرصت برای سرکوب منافقان بود
جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: منافقان با اطمینان از پیروزی خود، نیروهایی را از سایر کشورها فراخوان کردند و با تمام توان با حمایت ارتش عراق این عملیات را انجام دادند.
وی اظهار داشت: اما اراده خداوند متعال بر آن بود تا نیروهای باقی مانده در غرب از جمله سپاه انصارالحسین(ع)، تیپ نبی‌اکرم(ص)، لشگر قائم، لشکر 6 ویژه پاسداران همه و همه مانع پیشروی منافقان در عملیات مرصاد شوند و در این میان ما هیچ فرصتی بهتر از مرصاد برای سرکوب منافقین پیدا نمی‌کردیم.
فضلی افزود: در عملیات مرصاد قریب 4700 منافق کشته شد و بیش از 100 هزار سلاح و تجهیزات از آنها به غنیمت گرفته شد و در تنگه مرصاد و تا قلاجه، منافقان مورد هجمه رزمندگان قرار گرفتند و کشته شده و یا فرار کردند.
الگوی مقاومت در بلاد اسلامی نشر داده شده است
وی بیان کرد: امروز که در سالروز شهادت امام صادق(ع) شاهد خاکسپاری دو شهید گمنام در اردوگاه ابوذر هستیم باید دقت داشته باشیم که خون مقدس شهدا امروز مقاومت اسلامی در جهان را تقویت کرده است و الگوی مقاومت در بلاد اسلامی همچون سوریه، یمن و عراق نشر داده شده است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: رزمندگان با تأسی از این الگوی دفاعی از حرمین شریفین و دین خدا غفلت نکردند و در جبهه‌ای که همه آتش عناد و کفر مجتمع است، مقاومت اسلامی گروه‌های تکفیری را عاجز کرده و اهرم آنها را کند کرده است.
وی با بیان اینکه آزمون سومی که ملت ما با آن مواجه است، تبعیت و گرامیداشت شهدای معزز است، گفت: امروز در بازدیدی که از یادمان شهدای دشت میشان داشتم وضعیت آنجا رضایت‌بخش نبود.
فضلی با بیان اینکه باید آرمان انقلاب اسلامی را منتشر کنیم، افزود: باید مراقب باشیم دشمن با هجمه‌های خود بین ما و شهدا فاصله نیندازد./م

ارسال نظرات