تشییع باشکوه شهید سید ناصر ناصری در خلخال

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده 8 سال جنگ تحمیلی شهید سید ناصر ناصری، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پس از 33 سال دوری از وطن، با بدرقه مردم شهیدپرور خلخال تشییع و در زادگاهش تدفین شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۴۱۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، آئین تشییع پیکر مطهر شهید دوران 8 سال دفاع مقدس، شهید سید ناصر ناصری هشجین  همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) با حضور مردم ولایت مدار، شهید پرور و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، بسیجیان، مسئولین استانی و شهرستانی تا میدان آزادی این شهر برگزار شد.

امام جمعه خلخال ضمن تشکر از حضور حماسی مردم ولایی و شهید پرور این شهر در تشییع پیکر جاوید الاثر شهید سید ناصر ناصری اظهار داشت: چشم انتظاری پدر و مادر بزرگوار این شهید بعد از 33 پایان یافت و باید مردم و مسئولین همواره ادامه دهندگان راه شهدا باشند و تا از این طریق دین خود را به شهدا و امام راحل اداء کنند.

حجت الاسلام امیر رشتبری افزود: ملت ایران در سایه خون شهدای دوران 8 سال جنگ تحمیلی به دستاوردهای مهمی در زمینه های مختلف دست یافته اند و باید جانفشانی و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران را سرلوحه کارهای خود بدانیم و با حضور همیشگی در صحنه های مهم انقلاب اسلامی وفاداری خود را به جمهوری اسلامی ایران نشان دهیم.

مجید خدابخش استاندار اردبیل با شرکت در این مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: شهدا همواره موجب امنیت و آسایش در کشور شده اند و این حضور تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای این عزیزان است که با جانفشانی های خود اقتدار و عزت را به میهن انقلاب اسلامی هدیه داده اند.

استاندار اردبیل افزود: حضور گرم و معنوی مردم شهید پرور خلخال در تشییع شهید ناصری نمایانگر این است که این ملت ادامه دهنده راه و روش و منش شهدای جنگ تحمیلی را تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهند داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید ناصری اظهار داشت: شهید سید ناصر ناصری از شهدای تازه تفحص شده جنگ تحمیلی است که در سال 1362 در عملیات خیبر در جزره مجنون به شهادت رسده بود که پس از 33 سال به آغوش گرم میهن اسلامی بازگشت.

علی منصور لکورچ تصریح کرد: تشییع پیکر مطهر شهید تا میدان آزادی خلخال بر روی دستان گرم و انقلابی مردم این شهر، به هشجین منتقل می شود تا در کنار همرزمان و شهدای دوران دفاع مقدس بخش خورش رستم خاکسپاری خواهد شد.

فرماندار خلخال نیز با حضور در مراسم تشییع شهید گرانقدر دفاع مقدس اظهار کرد: شهید سید ناصر ناصری از رزمندگان بسیجی 8 سال جنگ تحمیلی مفقودالاثر بود و امروز بر روی دستان همرزمان، خانواده های شهدا و مردم مومن خلخال تشییع می شود و حضور پرشور مردم در این مراسم وظیفه دولت را به خدمت به مردم را بیشتر می کند.

علی نظری شیخ احمد افزود: باید قدر و ارزش شهدا را ارج بنهیم و خون شهدا آرامش و امنیت را به کشور جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است و باید مسئولان و دولت با تلاش شبانه روزی و بکار بستن توان خود، جهت رشد و شکوفایی این کشور تلاش نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال نیز بیان داشت: شهید سید ناصر ناصری از شهدای بخش خورش رستم خلخال است که بعد از تشییع مردم ولایت مدار خلخال در هشجین به خاک سپرده خواهد شد و حضور مردم هشجین متشکل از شیعه و سنی بوده که بار دیگر با حفظ وحدت و تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای آنان یک حرکت فرهنگی را خلق می کنند و این حضور وحدت آمیز همواره تیری به قلب دشمن محسوب می شود.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی ادامه داد: فردا یکشنبه 10 مردادماه مراسم شب سوم این شهید بزرگوار با حضور مردم خلخال و هشجین در زادگاهش برگزار خواهد شد و پاسداشت این شهید به همراه سایر شهدای هشجین یک حرکت فرهنگی بوده که در آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بار دیگر به نمایش گذاشته می شود.

عابدی اظهار کرد: شهید سید ناصر ناصری هشجین در سال 1347 در بخش خورش رستم خلخال بدنیا آمد و یا حضور در جبهه حق علیه باطل، در سن 15 سالگی در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید که این شهید مفقوالاثر بود که با شناسایی شهدای تازه تفحص شده امروز در زادگاهش خاکسپاری شد.

گزارش: جهانگیر نیکخواه

ارسال نظرات