سردار گنجگاهی در یادواره مدافعان حرم مشگین‌شهر:
نسل آینده مهمترین هدف دشمن برای تسلط بر جمهوری اسلامی است لذا نباید جوانان این کشور با نفوذ دشمن علایق و صلایق خود را عوض کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۴۶۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، دومین یادواره شهدای مدافعان حرم به همت مجموعه گردشگری پل معلق در محوطه این مجموعه گردشگری با حضور اقشار مختلف مردم و مسافران حاضر در مجموعه برگزار شد.

در این مراسم سرتیب دوم پاسدار ابراهیم گنجگاهی گفت: در جمع مدافعان حرم حضرت زینب(س) افرادی از این خطه هستند که حضور آنان موجب شده است رشادت‌های شهیدانی همچون شهید بنی هاشم و باکری در نزد فرماندهان و رزمندگان سوریه همیشه مطرح باشد.

وی افزود: شهید مهدی باکری در کشور سوریه همانند یکی از فرماندهان سوریه شناخته می‌شود لذا حضور و رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم همچون شهید دهقانی‌نیا نشان از همرزمی شهیدانی همچون باکری و بنی هاشم است.

وی با اشاره به خصوصیات مدافعان حرم گفت: مدافعان حرم برای دفاع از حریم ولایت و اهل بیت (ع) در کشور سوریه حضور یافته‌اند تا از عقاید خود دفاع کنند و آنان با حضور خود ثابت کردند که در حریم ولایت محکم و صابت قدم هستند و خط قرمز شیعان ولایت و امامت است و اجازه نخواهند داد دشمن ذره‌ای چپ به آنان نگاه کند.

سردار گنجگاهی گفت: کشورهای اروپایی با تربیت یک گروه تروریستی با عنوان داعش منطقه را با بحران مواجه ساخته و خود نیز در کنترل این گروه تروریستی مانده‌اند اما جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب اسلامی همواره در حال نبرد با چنین گروه‌های تروریستی است.

وی ادامه داد: تمام گروه‌های تروریستی منطقه صرفاً با هدف نابودی شیعان و جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است چرا که مذهب شیعه تنها مذهبی است که با شهادت و درایت و تفکر توانسته است در دنیا عرضه اندام کند لذا برای کنترل شیعه چنین گروه‌های تروریستی ایجاد شده است و از ویژگی‌های شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام این است که در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از تجاوز به خاک این کشور جلوگیری کند و اکنون مدافعان حرم در نزدیکی دشمن در حال نبرد هستند.

وی با اشاره به امنیت در جامعه اسلامی گفت: احساس امنیت در جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است و این احساس امنیت از خود امنیت با اهمیت‌تر است و این امر در سایه رشادت‌های رزمندگان اسلام و مدافعان حرم محقق شده است.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) غریبانه و در کشور غریب همچون امام حسین (ع) غریبانه به شهادت رسیده‌اند و این بزرگترین افتخار برای آنان است.

سردار گنجگاهی افزود: تمام دنیا به این نتیجه رسیده است که جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است و هر اراده‌ای در منطقه داشته باشد در سایه رهبری انقلاب اسلامی و ملت ایران محقق خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دشمن همچون شیطانی است که از هر سوراخ و فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران وارد عمل می‌شود و اکنون نیز دشمن بر روی جوانان و نسل‌های آینده سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ادامه داد: نسل آینده مهمترین هدف دشمن در جمهوری اسلامی ایران است لذا جوانان باید این واقعیت‌ها را درک کنند و اجازه ندهند با نفوذ دشمن علایق و صلایق جوانان عوض کنند لذا تنها راه مقابله با نفوذ دشمن ایستادگی در مقابل دشمن و اطاعت از ولایت فقیه است و در این راستا شهدا مهمترین الگو برای جوانان هستند که تمام زندگی خود را برای دفاع از نفوذ دشمن رها کرده و در میدان نبرد حاضر شدند.

وی همچنین هدف از برگزاری چنین محافل معنوی را آشنایی با مدافعان حرم و نحوه شهادت آنان عنوان کرد و گفت: مردم باید بدانند که این شهدا در چه راهی و با چه هدفی به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

اجرای برنامه‌های متنوع و مختلفی همچون اجرای سرود با عنوان مدافعان حرم، پخش کلیپ و اجرای زنده موسیقی با محوریت مدافعان حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات