خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه بستان آباد در این یادواره به اهمیت برگزاری چنین یادواره هایی اشاره کرد و گفت: شهدا ستاره هایی بودند که آسمان این کشور را روشنایی بخشیدند.
کد خبر: ۸۷۲۰۴۸۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین محمدی افزود: خداوند متعال به شهدا عزت داده است و نیازی به یادواره ندارند بلکه ما هستیم که به حفظ یاد و نام آن ها نیازمندیم.

وی با اشاره به این سخن پیامبر(ص) که فرموند؛ دو قطره در نزد خداوند با ارزش است، یکی قطره اشکی که در نماز شب از خوف خدا بریزد و دوم قطره خون شهید هنگام شهادت که موجب بخشیدی گناهان می شود، اظهار داشت: باید قدر پدران و مادران شهدا را بدانیم چراکه مهم ترین سرمایه زندگی خودشان را در راه آرمان های اسلام و انقلاب فدا کرده اند.


محمدی با اشاره به ناامنی منطقه بیان کرد:امنیت و آسایش کشور ما زیر سایه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و هدف از برگزاری چنین مراسمی هایی این است که بدانیم دشمن بیدار است و این بار مجهزتر آمده است و به دنبال تخریب سنگر معنویت جوانان و تخریب بنیان خانواده هاست.

فرمانده سپاه بستان آباد ادامه داد: دشمن به دنبال سست کردن غیرت جوانان ایرانی است و با گسترش شبکه هایی ماهواره ای در این مسیر تلاش می کند

ویبا اشاره به وصیت نامه یکی از شهدای دفاع مقدس که خطاب به مادرش نوشته بود:«هنگام شهادت و غسل و کفن من گریه نکن بلکه زمانی گریه کن که مردان ما غیرت و زنان ما عفت را از دست بدهند»تاکید کرد: ما باید گوش به فرمان ولایت باشیم، وصیت نامه حضرت امام و شهدا را بخوانیم و خواسته هایآن ها را بدانیم و عمل کنیم.


ارسال نظرات