خالص دریافتی "غلامرضا خلیل ارجمندی" رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در سال گذشته در محدوده ۱۴۱ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان بوده است.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۳۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، نتایج  نشان می‌دهد که خالص دریافتی "غلامرضا خلیل ارجمندی" رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در سال گذشته در محدوده 141 میلیون و 366 هزار تومان بوده است.

بنا به این گزارش، صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان، یک صندوق حمایتی بوده که با هدف حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور، بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تصویب هیات وزیران تشکیل شده که در سر لیست برنامه های آن، حمایت‌هایی از جنس توسعه‌ای، بیمه‌ای و معیشتی و تامین آتیه به چشم می‌خورد.

هر چند که این اواخر و به دلیل ضعف شدید در عملکرد مدیریت صندوق مذکور، انتقادات جدی از ناحیه اهالی رسانه و حتی صنعت بیمه، هرم صندوق هنر را نشانه رفته است.

یک نشانه آن، انتقاد جدی مدیرعامل بیمه آرمان از خلف وعده صندوق اعتباری هنر در پرداخت بدهی خویش به بیمه آرمان بوده که در حال حاضر، بدهی این صندوق به بیمه آرمان را به دو میلیارد و 400 میلیون تومان رسانده است.

هنوز معلوم نیست که چرا "غلامرضا خلیل ارجمندی" با وجود دریافت حقوق های آنچنانی بدهی صندوق تحت امر خویش را به بیمه آرمان پرداخت نمی‌کند.

برکنار از این امر، یافته‌ها نشان می‌‎دهدکه کمترین حقوق دریافتی "غلامرضا خلیل ارجمندی" در سال گذشته  مربوط به  اردیبشهت ماه سال گذشته با رقم دریافتی 9 میلیون و 810 هزار تومان و بیشترین رقم دریافتی آن مربوط به مرداد ماه سال گذشته با رقم  12 میلیون و 300 هزار تومان بوده است.

این ارقام، منهای دریافتی حق عضویت و پاداش حضور در هیات مدیره غلامرضا خلیل ارجمندی در صندوق مذکور و مشاورت در امور اقتصادی وزیر ارشاد بوده است. بر اساس بررسی های صورت گرفته در سال گذشته  نامبرده، بابت پاداش و حق حضور در جلسات هیات مدیره صندوق 94 مبلغ 30 میلیون تومان در ماه خرداد سال 94 دریافت کرده است.

جالب تر اینکه با توجه به انتصاب وی به سمت مشاور وزیر در امور اقتصادی نمی‌توان باور داشت که خلیل ارجمندی برای این سمت هم از وزارت ارشاد دریافتی نداشته باشد.

هر چند که از لحاظ قانونی، تردیدی نیست که  حضور همزمان در سمت ریاست هیات مدیره، مدیریت عاملی  صندوق هنر و در عین حال احراز سمت مشاورت وزیر دارای اشکال جدی خواهد بود. حال باید دید که وزارت ارشاد در قبال دریافتی‌های  ارجمندی  واکنش جدی از خود نشان خواهد داد یا اینکه ترجیح میدهد، او همچنان سمتهای  مذکور را یکی پس از دیگری و با حقوق های بالا درو کند؟!

ارسال نظرات