نمایندگان مردم شهرستان های لردگان و بروجن در مجلس شورای اسلامی از پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۳۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر محمد خالدی، نماینده مردم شهرستان لردگان و دکتر خدیجه ربیعی، نماینده مردم شهرستان بروجن با حضور در پارک علم و فناوری استان از شرکت های مستقر در این مجموعه بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید طی جلسه ای، دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری استان به تشریح فعالیت های صورت گرفته در حوزه فناوری پرداخت.

دکتر پیرعلی پارک های علم و فناوری را خط مقدم اقتصاد مقاومتی عنوان نمود و افزود: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان با اشتغال زایی 450 نفری و720 میلیارد ریال گردش مالی در سال نقش مهمی در اقتصاد استان دارند.

رئیس پارک علم و فناوری استان میزان صادرات شرکت های دانش بنیان و فناور را در سال گذشته 7.5 میلیارد ریال عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد در صورت اصلاح قوانین و حمایت از این شرکت ها این میزان در سال 95 افزایش یابد.

دکتر پیرعلی یکی از مشکلات شرکت های دانش بنیان را عدم پیش بینی قوانین مناسب در خصوص حضور این شرکت ها در انجام مناقصات دولتی دانست و برطرف نمودن این خلأ قانونی را توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد.

نمایندگان مردم شهرستان های لردگان و بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز، پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری را یکی از زیر ساخت های مهم در توسعه علمی و اقتصادی استان دانستند و اطمینان خاطر دادند تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این سازمان به کار گیرند.

در پایان توسط دکتر قجری رئیس دانشگاه پیام نور استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توانمندی شرکت ها و واحدهای فناور پارک علم و فناوری بازدید صورت گرفت.

ارسال نظرات