سومین جلسه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل به میزبانی شهرستان گرمی در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۹۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، با حضور امام جمعه شهرستان گرمی، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، سومین جلسه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل به میزبانی شهرستان گرمی در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.

حجت الاسلام حاج آقای صفری امام جمعه شهرستان گرمی نیز با تبریک سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شهرستن گرمی و تقدیر و تشکر از حضور مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق در منطقه، مسئولیت خطیر آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده را سخت، اما مقدس توصیف نمود و از دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص بحث تربیت در سطح جامعه خبر داد.

احمد ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با تقدیر از عوامل منطقه و تلاش های عزیزان، این روز را فرصت مغتنمی برای گردهمایی افراد شاخص و تاثیر گذار منطقه دانست که در نقاط مختلف کشور حضور دارند و می توانند با حضور خود موجبات رشد و شکوفایی منطقه را فراهم سازند.

ناصری همچنین در ادامه از تلاش های آموزش و پرورش استان جهت ارتقای کیفیت آموزشی خبر داد و افزود: برنامه ریزی های مختلفی در سطح استان طراحی شده تا استان از نظر آموزش و پرورش به جایگاه واقعی و مد نظرخود برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از همکاری ها و تلاش های سازنده اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تقدیر نموده و این اداره را بازوی توانمند آموزش و پرورش استان بر شمرد.

بخشعلی کامرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی که میزبان برگزاری سومین جلسه مدیران و رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل در منطقه بود، با قدردانی از حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، اعضای شورای معاونین اداره کل و مدیران و رؤسای مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان اردبیل در منطقه و تبریک سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به منطقه وروز شهرستان گرمی، برگزاری جلسه مدیران و رؤسای نواحی و مناطق را فرصت مغتنم برای برقراری روابط دوستانه و تبادل افکار و اطلاعات و همچنین در جهت شناساندن پتاسیل ها و ظرفیت های شهرستان عنوان کردند.

گفتنی است که در ادامه حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل و مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل در منطقه گرمی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و هنری دانش آموزان منطقه مستقر در دریاچه گیلارلو که به مناسبت روز گرمی برپا شده بود بازدید کردند.

ارسال نظرات