معاون بنیاد شهید شهرستان زنجان:

برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر در زنجان

کلاس‌های ویژه اوقات فراغت برای فرزندان شاهد و ایثارگران در شهرستان زنجان دایر شده است.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۹۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان گفت: کلاس‌های ویژه اوقات فراغت برای فرزندان شاهد و ایثارگران در شهرستان زنجان دایر شده است.

حسین تقی‌بیگلو افزود: دو مرکز فرهنگی زیر نظر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان شامل کانون فرهنگی شاهد در خیابان امام و مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جنب دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود، تصریح کرد: در این مراکز کلاس‌های و دوره‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌شود که این کلاس‌ها در فصل تابستان با استقبال بالاتری مواجه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با بیان اینکه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مراکز فرهنگی این اداره به صورت ترمی دایر می‌شود، اضافه کرد: رشته‌های مختلف قرآن از جمله مفاهیم، قرائت و ...، زبان، رشته‌های مختلف ورزشی و کامپیوتر در این کلاس‌های آموزش داده می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه این دوره‌های آموزشی در مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر که جامعه هدف بنیاد شهید هستند، برنامه‌ریزی شده است، خاطر نشان کرد: این در حالی است که افراد عادی نیز در این دوره‌ها می‌توانند حضور یابند.

تقی‌بیگلو با بیان اینکه هزینه و نرخ برگزاری کلاس‌ها در مراکز زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان بسیار پایین تر از سایر مراکز فرهنگی است، ادامه داد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به چشم یک مرکز درآمدزا به این مراکز فرهنگی نگاه نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در طول سال و در مناسبت‌های مختلف در سطح شهرستان زنجان، یادآور شد: متولی و برگزار کننده برخی از یادواره‌ها در طول سال بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در برخی مواقع نیز با مشارکت این اداره است.

معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه یادواره‌های شهدا با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح سپاس نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در مناسبت‌های مختلف پر رنگ‌تر از روزهای عادی می‌شود، ابراز کرد: اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به اردوهای زیارتی از دیگر برنامه‌های مورد نظر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار