خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبرداد:

اعزام چهارمین گروه جهادی به روستای تلوبین بخش کالپوش شهرستان میامی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: چهارمین گروه جهادی از دانشگاه صنعتی شاهرود به روستای محروم تلوبین بخش کالپوش میامی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۳۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام چهارمین گروه جهادی به روستای محروم تلوبین بخش کالپوش شهرستان میامی اظهار کرد: گروه جهادی شهید چمران واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به استعداد 57 نفر به روستای تلوبین اعزام شدند.

وی افزود: این گروه جهادی به مدت ده روز در عرصه های فرهنگی،علمی،بهداشتی،مشاوره و کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی و امور ورزشی و آموزشی در این روستا فعالیت خواهند کرد.

جلیلی خاطر نشان کرد: در این گروه جهادی دانشجویان رشته های مختلف با تخصص های مختلف حضور دارند و تلاش ما این است که بتوان در راه محرومیت زدایی از روستاها و ترویج فرهنگ و سبک اسلامی گام های سازنده ای را برداشت.

وی با بیان اینکه اعزام گروه های جهادی تا پایان تابستان ادامه دارد گفت: استقبال دانشجویان از اردوهای جهادی بسیار خوب بوده و با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی در موضوع فرهنگ سازی و تبیین و تشریح این موضوع و همچنین مشاوره در این زمینه به روستائیان در اردوهای جهادی گام های موثری برداشته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها