عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با «بسیج»:

دفاع رییس سیا از برجام، اثبات خسارت محض است

نماینده سابق مجلس گفت: وقتی مدافع برجام رئیس سازمان سیا باشد نه تنها در این توافق باید تشکیک کنیم بلکه یقین پیدا کنیم که این توافق مشکلی دارد و به تعبیر صریح و مکرر مقام معظم رهبری خسارت محض است.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۹۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان سیا تصریح کرد: این نوع اظهارات مداخله در امور داخلی ایران محسوب می‎شود.

فیاضی با اشاره به این بخش از اظهارات رئیس سازمان سیا که گفته بود تصور می‌کنم توافق هسته‌ای کار درستی بود که انجام شد، عنوان کرد: وقتی مدافع برجام رئیس سازمان سیا باشد نه تنها در این توافق باید تشکیک کنیم بلکه یقین پیدا کنیم که این توافق مشکلی دارد و به تعبیر صریح و مکرر مقام معظم رهبری خسارت محض است.

نماینده سابق مجلس درخصوص بخشی دیگر از اظهارات جان برنان مبنی بر میانه رو دانستن رئیس‌جمهور روحانی، اظهار داشت: آنچه که از این اظهارات برمی‎آید این است که اراده مقامات امریکایی بر تقویت جایگاه رئیس جمهور فعلی با این توافق بود و گاه با شل و سفت‎هایی که می‌کنند همین مسئله را دنبال می‌کنند.

فیاضی در ادامه این مطلب گفت: وقتی مقامات امریکایی مشاهده می‌کنند فضا به نفع دولت حاکم نباشد با یک برنامه‎ای فضا را شل می‌کنند که آنها بتوانند میدان مانور در داخل کشور نیز داشته باشند و گاهی اهداف خود را تعقیب می‌کنند که هدف اصلی آنها محدود و مهار کردن جمهوری اسلامی ایران است.
ارسال نظرات