به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

زنجان قهرمان رقابت‌های قهرمانی کشور سبک فانگ من چوان ووشو

در رقابت‌های قهرمانی کشور سبک فانگ من چوان ووشو ، تیم زنجان توانست با کسب 14 مدال طلا، 7 نقره و 13 برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۰۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسابقات آزاد قهرمانی کشور سبک فانگ من چوان ووشو با حضور بیش از 300 ورزشکار و در قالب 14 استان به میزبانی استان زنجان برگزار شد. 

گفتنی است، این مسابقات در بخش آقایان و در چهار رده ی سنی نونهالان؛ نوجوانان؛ جوانان و بزرگسالان و در دو گرایش ساندا و تالو برگزار گردید.

در این دوره از رقابت‌ها تیم زنجان توانست با کسب 14 مدال طلا، 7 نقره و 13 برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم‌های تهران و لرستان نیز به ترتیب با کسب 4 و 2 طلا دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم آذربایجان‌شرقی رسید.

سانداکاران بزرگسالان در 11 وزن؛ جوانان در 8 وزن و نوجوانان در 12 وزن مبارزه کردند و تالو کاران بزرگسالان؛ جوانان و نوجوانان در 10 فرم و نونهال در 5 فرم به رقابت پرداختند.

دراین مسابقات قضاوت بر عهده 40 داور بود که 25 داور از استان میزبان به امر داوری ‌پرداختند.

تالوکاران زنجانی حاضر در این دوره از مسابقات نیز با عملکرد خوب خود بر روی تالوفیلد موفق به کسب 12 مدال طلا شدند که این خود حاکی از سطح فنی بالای تالو زنجان نسبت به سایر استان‌ها است.

لازم به ذکر است،  در این مسابقات شاهد حضور چند ورزشکار در سطح ملی نیز بودیم که همین امر به سطح کیفی رقابت‌ها افزوده بود و با توجه به پیشینه و سابقه‌ ی قهرمانی زنجان در رشته ووشو در سال های گذشته ، بویژه در سال 94 که ووشوی زنجان به عنوان برند ورزش استان نام گرفت و قهرمان کشور شد پیش‌بینی کسب عنوان قهرمانی دور از ذهن نبود و علی رغم حضور تیم‌های قدرتمند در این دوره از رقابت ها ورزشکاران زنجانی توانستند حریفان خود را پشت سر گذاشته و بار دیگرعنوان قهرمانی را در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از آن خود کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار