با حضور بیش از 150 بسیجی کوثری برگزار شد

فراخوان يك روزه گردانهای بیت المقدس در گیوی

فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت:فراخوان يك روزه گردانهای بیت المقدس با هدف حفظ انسجام و بصیرت افزایی در محل سالن 9 دی شهر گیوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۰۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ دوم پاسدار "بیژن راعی" در فراخوانی گردانهای بیت المقدس بسیج ناحیه کوثر اظهار کرد: این اردو در راستای حفظ رسالت اصلی بسیج در عرصه های مختلف، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی و جسمانی بسیجیان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه 150 نفر از بسیجیان ناحیه کوثر با اجرای برنامه های متنوع و حضور حد اکثری در مراسمات بسیج آمادگی مقابله در کلیه عرصه های نظامی و مجازی دارند افزود: فراخوانی بسیجان بیت المقدس شهرستان کوثر، وحدت و همدلی و همچنین آشنایی و چگونگی مقابله با دشمن را در وجود بسیجیان این منطقه تجلی بخشیده و به آنها توانایی مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام را می آموزد.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف از جمله برگزاری کلاسهای پدافند غیر عامل، جنگ روانی، امداد و نجات، پیاده روی شبانه گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری عملیاتی و آماده نگاه داشتن بسیج و فرماندهان بسیج از ضروریات بوده و بایستی به این اصل مهم توجهی ویژه شود.

سرهنگ راعی هدف دیگر برگزاری این فراخوانی و اردوی حفظ انسجام را ارتقاء توان رزم، افزایش آمادگی جسمانی، بصیرت و معنویت افزایی و مرور برخی آموزش های نظامی ویژه گردان های بیت المقدس عنوان کرد.

وی در پایان همچنین سازماندهی، تمرین و فراخوانی گردان بیت المقدس، هماهنگی در خصوص خدمات رزم و پشتیبانی پدافند غیرعامل، ایجاد روحیه شور و نشاط و ارتقا سطح توانمندی مجموعه بسیج و سپاه شهرستان را از دیگر اهداف برگزاری این فراخوان عنوان کرد.

 
 
 
خبرنگار:مهدی رضایی 

ارسال نظرات
آخرین اخبار