خبرهای داغ:
رئیس دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی از برگزاری مراسم شب شعر منا به مناسبت بزرگداشت مهاجران‌الی‌الله در قم خبر داد و گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان شب شعر منا در سالگرد فاجعه منا در ایام عید قربان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۴۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
شب شعر منا ویژه طلاب سراسر کشور در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمود ملکدار در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، از برگزاری مراسم شب شعر منا به مناسبت بزرگداشت مهاجران‌الی‌الله در قم خبر داد و اظهار داشت: حادثه منا فاجعه‌ای کم نظیر در تاریخ حج بود که هزاران نفر از زائران بیت‌الله الحرام جان خود را از دست دادند و این حادثه باید همواره زنده بماند تا از این طریق بی‌کفایتی آل‌سعود در اداره حرمین شریفین به ملت‌های مسلمان و به همه جهانیان روشن شود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه با تاکید براینکه مقام معظم رهبری بر زنده‌نگهداشتن این واقعه تاکید کردند افزود: برای زنده‌نگهداشتن این حادثه از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با مشارکت حوزه‌های علمیه خواهران، بعثه مقام معظم رهبری، جامعه المصطفی العالمیه بناست فراخوان شعر ویژه طلاب و روحانیون کشور اعم از خواهران و برادران، ایرانی و غیرایرانی انجام شود.

رئیس دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی با بیان اینکه آغاز فراخوان از 10 مرداد بوده و تا 31 مردادماه امسال ادامه دارد، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را با موضوع آل سعود، حج و قربانیان منا به دبیرخانه دائمی جشنواره هنر به آدرس پستی هنر آسمانی قم، 45 متری شهید صدوقی، ابتدای بلوار شهید محمود اخلاقی(مالک اشتر شرقی)، پلاک 31 یا پایگاه اینترنتی www.honareasemani.ir  ارسال کنند.

به گفته ملکدار، شهدای مهاجر الی الله، بازماندگان پیام رسان برائت از مشرکین، جنایت آل سعود، اندیشه وهابیت و رشد تروریست، حج ابراهیمی، امنیت حجاج، حریم حرم نیز از دیگر موضوعات مطرح شده که زیر مجموعه محور کلی است.

دبیر شب شعر منا ادامه داد: مراسم تجلیل از برگزیدگان شب شعر منا در سالگرد فاجعه منا در ایام عید قربان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات