برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با حضور استاندار زنجان تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۵۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همایش رویکردهای نو در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با حضور جمشید انصاری، استاندار زنجان، مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان و جمعی از کارآفرینان و فعالان عرصه مهارت آموزی در سالن همایش‌های اداره کل فنی‌و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد.

 گفتنی است، 67 نفر در جشنواره الگوهای برتر تدریس شرکت داشتند که از این تعداد 33 نفر از مربیان مراکز دولتی بوده و 34 نفر از مربیان آموزشگاه‌های آزاد استان بودند که در این جشنواره ثبت نام کردند.

مهرانگیز مخترع، معصومه بهمنی، سارا تدینی، فاطمه کردلو از برگزیدگان رشته طراحی و دوخت، سپیده ملکی، ناهید آسمانی، سکینه صادقی از برگزیدگان رشته مراقبت و زیبایی در این جشنواره هستند.

در رشته فناوری و اطلاعات نیز ثریا باقری، حیدر مهدیون، سعید خدایی به عنوان نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند و در ادامه مراسم از مجتبی سعید زاده، تهیه کننده مستند جشنواره الگوهای برتر تدریس نیز تجلیل به عمل آمد.

سمیه کردلو نیز به عنوان برگزیده جشنواره برگزار شده با عنوان زن انقلابی و زن امروز که توسط استانداری زنجان برگزار شده است، معرفی شد.

لازم به ذکر است، این جشنواره به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی‌و حرفه‌ای برگزار شده که در هر یک از بخش‌های این جشنواره سه برگزیده انتخاب شده است.

 

ارسال نظرات