خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه خبر داد
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: دو گروه جهادی خواهر از دانشجویان دانشگاه پیام نور بشرویه به روستاهای غنی آباد و رقه از توابع بخش ارسک شهرستان بشرویه به مدت 12 روز اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۶۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

علی اصغر رجبی مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه ایام تابستان زمانی است که جوانان و نوجوانان می توانند بهترین استفاده را از اوقات و فراغت ببرند، اظهارداشت: آنها با آشنایی در حوزه دین ، احکام، ولایت اطلاعات خود را بالا ببرند و به حرفه آموزی روی بیاورند و کسب تجربه داشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه از اعزام دو گروه جهادی خواهربه روستاهای غنی آباد و رقه از توابع بخش ارسک شهرستان بشرویه خبر داد و اظهارداشت: این گروه های جهادی از دانشگاه پیام نور بشرویه به مدت 12 روز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این گروه های جهادی در عرصه های آموزشی و برگزاری کلاسهای اوقات و فراغت فعالیت خواهند کرد، افزود: 90نفر از دانش آموزان 7 تا 16 ساله در این کلاس ها ثبت نام کرده اند و ازخدمات آموزشی که برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها