وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاسیس بنیاد ملی خلیج فارس با مرکزیت هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۱۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرنگار ایرنا، علی جنتی در دیدار جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی افزود: با تاسیس این بنیاد ، می توان به جمع آوری اسناد، نقشه ها، کتابهای تخصصی و ساخت فیلم هایی با موضوع خلیج فارس اقدام کرد..

وی بیان داشت: با تاسیس بنیاد خلیج فارس همچنین می توان به تغذیه اطلاعاتی در زمینه خلیج فاس و تاریخ آن پرداخت تا مورد استفاده بسیاری از علاقه مندان قرار گیرد..

جنتی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی نهاد مقدسی است که امروز به صورت یک نهاد و درخت تنومند درآمده است.

وی تاکید کرد: نقاط مشترکی برای همکاری های فرهنگی و فعالیت های مطالعاتی میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد دانشگاهی وجود دارد که باید آنها را تقویت کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این نهاد در بخش های مختلف هنری و فرهنگی موفقیت های بسیاری کسب کرده که امروزه شاهد آن هستیم.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی موثر می تواند در مجموعه فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش های سینمایی، کتاب، هنرهای نمایشی، تجسمی و ... همکاری های لازم داشته باشد.

جنتی گفت: در مقولات و موضوعات فرهنگی کشور نیز می توان از افراد فرهیخته و آشنا به امور بهره جست و در زمینه بررسی های کتاب نیز از افراد دانشگاهی و آشنای به امور بهره برد.

ارسال نظرات