خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: اصناف سهم بزرگی در تولید امنیت جامعه داشته و تعامل بین نیروی انتظامی و اصناف نقش موثری در کاهش جرائم دارد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۱۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، سرهنگ رسول فراهانی در دیدار با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  و رئیس اتاق اصناف شهرستان تاکستان ضمن تاکید بر گسترش و تعمیق روابط و تعاملات و ایجاد همدلی بین نیروی انتظامی و اصناف در پیشگیری از جرائم گفت: اصناف نقش اساسی در ارتقا احساس آرامش و آسایش شهروندان داشته و امروز پلیس این توفیق را دارد با همکاری اصناف در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی اقدامات موثری انجام دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان تعامل مطلوب و سازنده فی ما بین اصناف و پلیس را گامی مهم در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دانست و اظهار کرد: اهتمام جدی به امر پیشگیری از جرایم خصوصاً سرقت به مراتب آسانتر و کم هزینه تر بوده که اصناف می توانند با توجه جدی به هشدار های انتظامی و کاربردی ساختن آموزش های همگانی و از همه مهمتر مشارکت مطلوب با پلیس بسترهای بروز جرایم را از بین ببرند.

وی به نقش اصناف در ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: اصناف در واقع از مهمترین ارکان توسعه امنیت در جامعه به شمار می آیند و می توان بسیاری از مشکلات در حوزه امنیت اخلاقی و اجتماعی را با همکاری همین اصناف و بازاریان برطرف کرد.

در ادامه این نشست رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز با قدردانی از اقدامات مطلوب و موثر مجموعه فرماندهی انتظامی در حوزه تأمین نظم و امنیت و افزایش احساس آرامش عمومی، بر ضرورت تعمیق روابط سازنده فی مابین اصناف و پلیس تأکید کرد و بیان داشت :مسلما انجام فعالیت های اقتصادی بدون امنیت امکان پذیر نبوده و ما  امیدواریم با تعامل مطلوب گام های مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی برداریم.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها