خبرهای داغ:

برگزاری دوره ی تربیت و تعالی حوزه ای بسیج دانش آموزی هرسین

دوره ی تربیت و تعالی حوزه ای بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۳۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از هرسین، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی هرسین در نشست یک روزه  با دانش آموزان بسیجی گفت: تربیت و تعالی باید در تمامی کارهای روزمره انسان نهادینه شود چرا که یکی از اهداف خلقت تعالی همه ی ابعاد وجود انسان هاست .

وی در ادامه به تبیین آسیب های فرا روی انقلاب اسلامی با تحلیل ابعاد منطقه ای و جهانی پرداخت و ابراز داشت: در یک نگاه می توان این دوره از  زمان را  عصر بحران نامید و اولین  بحران فراروی انقلاب اسلامی، جهانی سازی است و  این امر از این منظر چالش برای انقلاب به حساب می آید  چرا که کشور هایی مانند آمریکا  که دارای قدرت نظامی و اقتصادی هستند  جهانی شدن را حرکت به سوی غرب و آمریکایی شدن می دانند؛ و آثار ناخوشیندی مانند شکاف مطلق اقتصادی و زیست محیطی و تسلط فرهنگی و.. را در برمی گیرد .
سنگ سفیدی دومین بحران را دامن زدن به مسایل قومی، زبانی، سرزمینی و مرزی عنوان کرد و افزود: این بحران از طریق تسلط نظام سرمایه داری غرب و با توجه به نقشه های دشمن  و استراتژی های آنان همواره مورد توجه بوده است چنانکه در اوایل انقلاب و حوادث چندین سال قبل در مملکت عزیزمان شاهد این امر بوده ایم که همواره رهبری حکیمانه امام خامنه ای و بصیرت مردمی سبب  عدم تاثیر گذاری شده است .

 فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی هرسین بیان کرد: سومین بحران، تضعیف حاکمیت ملی است که این تعبیر در استراتژی های جامعه  غربی  به عنوان عصر جدید استعمار مطرح می گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار