همایش استانی ائمه جماعات و اساتید حوزه با محوریت نفوذ و راههای مقابله با آن در سیستان وبلوچستان:

روحانیون متناسب تهدیدات روز دشمنان در آگاهی رسانی به مردم عمل کنند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیان صحیح و به موقع راه های نفوذ دشمن را به نسلهای جوان بشناسانند، گفت: روحانیون متناسب تهدیدات روز دشمنان در آگاهی به مردم عمل کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۳۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری در همایش استانی ائمه جماعات و اساتید حوزه با محوریت نفوذ و راههای مقابله با آن در کانون شهید عالی زاهدان گفت: علمای اسلام اولین کسانی بودند که بر تارک جبین شان خون و شهادت نقش بسته است.
وی افزود: شهدای روحانیت سند زنده حضور قاطع جامعه روحانیت در صحنه های پیکار حق علیه باطل بوده اند و این همایش که با حضور علمای شیعه و سنی سراسر استان برگزار شده بهترین فرصت است تا علما بتوانند در راستای تهدیدات دشمنان اسلام و راه های نفوذ آنان، حضور خودشان را نشان بدهند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان با بیان اینکه اقشار روحانیت و طلاب در طول تاریخ انقلاب اسلامی در صحنه بوده و هستند، ادامه داد: دشمنان حربه ها و توطئه های زیادی نسبت به کشورمان روا داشتند اما مردم ایران در سایه رهنمودهای جامعه روحانیت هیچگاه خواهان سلط استکبار جهانی بر کشور نیستند.

 بامری آگاهی سازی علمای شیعه و سنی،ایجاد انگیزه وبصیرت افزایی بیشتر جهت مقابله با نفوذ دشمن  را از دیگر اهداف برگزاری همایش استانی ائمه جماعات و اساتید حوزه با محوریت نفوذ و راههای مقابله با آن دانست و تصریح کرد: از علما این انتظار می رود که با حضور در این چنین همایش های بتوانند جامعه را نسبت به اهداف شوم دشمنان آگاه کنند.

وی افزود: ماهواره ها یکی از راههای نفوذ دشمنان است و شبکه های فارسی زبان آن با سست کردن بنیان خانواده ها و تهاجم فرهنگی که خود یک تهدید فرهنگی برای مسلمان است اذعان مردم مورد هدف قرار داده اند.

 مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش های فرصت مغتنم است تا آسیب ها و معضلات ماهواره را بیان و علما را نسبت به رسالت خودشان به این پدیده بیش از هر زمان دیگر در جامعه آشنا کنیم تا بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.
این مقام مسئول بیان داشت: روحانیون با بیان صحیح و به موقع راه های نفوذ دشمن را به  نسلهای جوان بشناسانند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار