خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم گفت: دین اسلام ذلت در برابر کافران را قبول ندارد و به فرموده امام راحل باید جنگید تا فتنه از روی زمین رفع شود و این استراتژی انقلاب اسلامی است که باید آن را دنبال کرد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۳۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین شیخ جواد اشرفی در یادواره بیش از 60 شهید طلبه و روحانی و شهید روحانی مدافع حرم مجید سلیمانیان که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام شهادت امام صادق(ع) رئیس مذهب جعفری و بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه شهدای ما از هر قشر و طایفه ای که برخاستند برای دفاع از انقلاب و میهن و ولایت بوده است اظهار کرد: شهدای ما از هر قشری که بوده اند برای این به میدان جهاد رفتند که این راه را مقدس دانسته و به ولایت که ندای هل من ناصر سر داد لبیک گفتند و امام و مولای خود را تنها نگذاشتند.

وی افزود: این لبیک برگرفته از تاریخ اسلام و ندای هل من ناصر امام حسین(ع) در سال 61 هجری قمری است که آنجا 72 یار بود و امروز میلیون ها نفر در دفاع مقدس حضور داشته و برای انقلاب و اسلام مردانه ایستادند و بیش از 200 هزار نفر شهید تقدیم انقلاب نمودیم.

اشرفی خاطر نشان کرد: روحانی و طلبه های شهید ما به امام جعفر صادق(ع) اقتدا کردند و با درک شرایط به میدان جهاد عملی شتافتند و بحث و علم و فقه را در میدان رزم و جهاد فی سبیل الله معنا نمودند.

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما در جنگ نرم عقاید و دین ما را هدف قرار داده و از راه افکار و ادراکات مردم و مسئولین ما در پی نفوذ هستند.

وی تصریح کرد: توجه به بیانات رهبری به عنوان امام مسلمین و کشتی بان این مسیر می تواند ما را در ادامه این راه ثابت قدم نگهدارد و ما را به آینده ای روشن نوید بخشد.

اشرفی با بیان اینکه امام صادق بیش از چهار هزار نفر شاگرد تربیت نمود گفت: تربیت این همه شاگرد در بسط و گسترش اسلام ناب در ممالک اسلامی تاثیر داشته است و ما امروز به برکت آن مجاهدت ها و پایمردی هاست که اسلام ناب را برگزیده و در پی نشر آن هستیم.

وی بیان کرد: امروز وظیفه تک تک ما این است که مبلغ اسلام و احکام آن در خانواده و جامعه پیرامونی خود باشیم چرا که ابزار شیطانی دشمنان شبانه روز در پی سست کردن ایمان و عقاید مردم هستند و در این مسیر تا حدودی نیز موفق شده اند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دور تا دور ما را دشمن احاطه کرده است و تلاش دارند ما را مجبور به تسلیم کنند اظهار کرد: دین اسلام ذلت در برابر کافران را قبول ندارد و به فرموده امام راحل باید جنگید تا فتنه از روی زمین رفع شود و این استراتژی انقلاب اسلامی است که باید آن را دنبال کرد.

وی عنوان کرد: ولایت فقیه و توکل و ایمان و استقامت ما در برابر دشمنان سبب می شود تا پیروز میدان مبارزه با کافران و طاغوتیان باشیم و باید مراقب نفوذ دشمن در پایه های انقلاب و ارکان اسلام ناب باشیم و از آن با دیده باز حفظ و حراست نماییم.

اشرفی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص جهاد کبیر و توجه دادن حوزه های علمیه بدان گفت: جهاد کبیر، جهاد استقامت و مقاومت در برابر کفر با دست آویز قرار دادن قرآن و احکام و سنت است و روحانیون و مبلیغین دینی باید در این مسیر حرکت و جامعه را هدایت و سرپرستی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها