خبرهای داغ:
شهردار قم گفت: مراسم بهره‌برداری رسمی از پارک آبی غدیر همزمان با آغاز جشن‌های دهه کرامت با حضور لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۷۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
بهره‌برداری رسمی از پارک آبی غدیر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی سقاییان‌نژاد با اشاره به ضرورت توسعه هرچه بیشتر خدمات رفاهی و ظرفیت‌های توریستی و گردشگری در شهر مقدس قم بیان کرد: شهرداری قم در همین راستا با تلاش گسترده زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به ویژه توسعه زیرساخت‌های گردشگری را مهیا کرده است و حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران خواهد داشت.

وی بیان کرد: طی یک سال اخیر در حوزه ایجاد ظرفیت‌های گردشگری اقداماتی نظیر راه‌اندازی سورتمه ریلی انجام شده است و از دیگر طرح‌های به سرانجام رسیده احداث پارک آبی در بوستان غدیر با مشارکت بخش خصوصی است.

شهردار قم با بیان اینکه این پروژه در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز جشن‌های دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) مراسم افتتاح رسمی پارک آبی بوستان غدیر قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

سقاییان‌نژاد میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای احداث پارک آبی را 200 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ در این مجتمع از جدید‌ترین و به‌روزترین تجهیزات استفاده شده است.

شهردار قم اضافه کرد: مجموعه پارک آبی بوستان غدیر نخستین و بزرگترین پارک آبی استان قم موسوم به مجموعه آب و تاب در زمینی به مساحت 28 هزار مترمربع و زیربنای بالغ بر 12 هزار مترمربع در دو فاز احداث شده است.

وی بیان کرد: فاز نخست شامل مجموعه باغ رستوران است که با حدود 40 آلاچیق زیبا و فضایی دل نشین و محیط رستوران خانوادگی و کافی شاپ در خدمت همشهریان و زائران خواهد بود.

سقاییان‌نژاد یادآور شد: فاز دوم این پروژه نیز شامل فضاهای ورزشی و آب درمانی، سالن بازی، فست فود، آلاچیق، فروشگاه، رستوران، و سالن سرپوشیده شامل هفت سرسره، استخر موج، پارک آبی کودکان، رودخانه آرام و موج خروشان و شهربازی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها