یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

وزیر راه و شهرسازی، عزم جدی برای خروج رکود اقتصادی وجود ندارد

ابولفضل نوروزی گفت: وزیر راه و شهرسازی عزم جدی برای خروج رکود اقتصادی وجود ندارد و مسکن را با دید سیاسی اقتصادی مدیریت می‎کند و مسکن مهر را نوعی سیاست شکست خورده تلقی کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۱۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

 ابولفضل نوروزی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در این سه سال گذشته مشکلات اقتصادی برطرف نشده  و مشکل معیشتی مردم با مشکل جدی روبرو شده است دولت وعده داده بود مشکلات اقتصادی را 100 روزه برطرف کند و  به همین دلیل گشایش اقتصادی روی کار آمدند.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصادی تحلیل رفته است افزود: قرار بر این بود که چرخه اقتصادی بچرخد و بر همین منوال، مردم هم به آنها اعتماد کردند و رای دادند ولی واقعیت سه ساله دولت نان می‎دهد که چرخه اقتصادی تحلیل رفته است و  عدم چرخش،اقتصاد را با مشکلاتی روبرو کرده است.

نوروزی بیان داشت: در حوزه مسائل اقتصادی تعطیلی کارخانه ها، صنایع، رکود مسکن، اخراج و تعدیل نیروهای کارگری افزایش داده است.

این کارشناس اقتصادی خاطر نشان کرد: یکی از وعده‎های دولت برای خروج از رکود بحث توسعه مسکن بود که وزیر راه و شهرسازی عزم جدی برای خروج رکود اقتصادی وجود ندارد و مسکن را با دید سیاسی اقتصادی مدیریت می‎کند و مسکن مهر را نوعی سیاست شکست خورده تلقی کرده است و هزاران خانواده درگیر مسکن مهر را توجه نکرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار