ویژه برنام های دهه کرامت درشهرستان اشکذر باحضور خادمین آستان قدس رضوی برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۳۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از اشکذر: درجلسه ای که با حضور امام جمعه اشکذر و مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمحل دفتر امام جمعه تشکیل شد.

مسئول گروه اعزامی از آستان قدس رضوی گفت: یکی از برنامه های ارزشمند این آستان مقدس که همزمان با ایام دهه کرامت در اقصی نقاط کشورمان اجرامی شود واز استقبال کم نظیر خیل مشتاقان به اهل بیت (ع) وامام رئوف حضرت رضا(ع) برخوردارمی باشد برنامه «زیر سایه خورشید» است .

وی درتبیین این برنامه معنوی گفت : تعدادی از خادمین حرم مطهر رضوی با حضور درشهرستان ها ضمن دیدار با امام جمعه، حضور برسرمزار شهیدان، از برخی اقشار محروم جامعه نیز سرکشی به عمل می آورند و در پایان درمراسم با شکوه جشن هایی که دراین مناطق برگزار می شود شرکت وعموم مردم را به فیض می رسانند.

در ادامه این جلسه امام جمعه اشکذر نیز ضمن تشکر وخیرمقدم گفت : بهترین فرصت برای استفاده معنوی از حضور خادمین حرم مطهر رضوی به وجود آمده است که باید دراین زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد .

وی یادآور شد دو مراسم دراشکذر و رضوانشهر برگزار می شود .

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اشکذر نیز با ارائه پیشنهاداتی در این زمینه برآمادگی این اداره ،تشکل های دینی از جمله هیات های مذهبی، مداحان وشعرای آئینی و نیز روحانیون در برگزاری هرچه بهتر این برنامه تاکید کرد .

درپایان مقررگردید به منظور هماهنگی های دیگر جلسه ای تشکیل گردد.

یادآوری می شود نوزدهم مردادماه شهرستان اشکذر میزبان این میهمانان ارجمند خواهد بود.

ارسال نظرات